בחירות 2022

שקד עוקצת את נתניהו: "הכנסנו את תקציב החמ"ד"

בתגובה להבטחתו של יו"ר הליכוד בכנס הבחירות בגבעת שמואל כי הוא יכניס את תקציב החמ"ד לבסיס התקציב, שרת הפנים טענה כי היא כבר עשתה זאת: "דאגנו לכך כדי שלא כל שנה יצטרכו לבקש כסף לחינוך הממלכתי דתי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/10/22 22:58 טו בתשרי התשפג

שקד עוקצת את נתניהו: "הכנסנו את תקציב החמ"ד"
איילת שקד, צילום: יונתן סינדל פלאש 90

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו הגיע במוצאי שבת האחרון לעיר המזוהה עם הציונות הדתית, גבעת שמואל. במהלך הכנס, הבטיח נתניהו כי הוא ידאג להכניס את תקציב החמ"ד לתוך בסיס התקציב במידה. יו"ר הבית היהודי, איילת שקד הגיעה הערב (ב') לחוג בית בגבעת שמואל וטענה כי היא ושאר חבריה בימינה, כבר עשו זאת.

"אני כבר עשר שנים מייצגת את המגזר, אני דואגת לצרכים שלו. השבוע היה כאן נתניהו, גם כאן וגם בפתח תקווה, והוא דיבר להכניס את התקציב של החמ"ד לבסיס התקציב, והוא לא ידע שכבר הכנסנו. אנחנו עבדנו על זה להכניס את הכסף של החמ"ד לבסיס התקציב כדי שלא כל שנה יצטרכו להתחנן ולבקש כסף לחינוך הממלכתי דתי", טענה שקד. 

נתניהו תוקף את שקד: "על מי את עובדת?"

כזכור, בכנס בחירות שקיים נתניהו בשבוע שעבר במודיעין, נתניהו תקף את שקד, ואמר: "אומרת שלא תלך לממשלת שמאל. את עכשיו בממשלת שמאל! על מי את עובדת? מדברת ימין ועושה שמאל. שמרה על הממשלה הזאת בכל משוואה. במשרד המשפטים לא עשתה כלום, קמצוץ ממה שעשה אמיר אוחנה".

השרה שקד לא נותרה חייבת, והגיבה לדברים: "נתניהו, אני זו שבניתי מחנה שמרני בבית המשפט העליון, הקמתי 14 יישובים בנגב, הצלתי את היישוב מצפה כרמים, שללתי אזרחות למחבלים ולראשונה פעלתי לגרש את המשפחות שלהם, הוצאתי מספר שיא של מסתננים מרצון, הגדלתי משמעותית את התקציבים ביו"ש, מנעתי את חוק הנאשם והרשימה עוד ארוכה".

"זה נקרא יותר ימין מימין. נתניהו, השנאה האישית שלך מסכנת את גוש הימין. האם 5 מערכות בחירות לא מספיקות לך כדי להבין? הבית היהודי הוא הסיכוי היחיד לממשלת ימין".