בחירות 2022

פחות מחודש לבחירות: נתניהו מקים מטה שטח אלטרנטיבי

בעקבות האזהרות של עשרות ראשי סניפים כי הם לא יצליחו לתפקד עם כוח האדם הנוכחי, יו"ר הליכוד נערך להקים מטה שטח אלטרנטיבי בראשותו של יוסי שלי, שגריר ישראל בברזיל לשעבר

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/10/22 22:14 טו בתשרי התשפג

פחות מחודש לבחירות: נתניהו מקים מטה שטח אלטרנטיבי
נתניהו עם חברי הליכוד. , צילום: שרון רביבו

בלאגן בתוך הליכוד: 22 ימים לבחירות, ועדיין אין הכרעה בין הגושים. ראש הממשלה לשעבר ויו"ר הליכוד, בנימין נתניהו מכנס ישיבות לתוך הלילה כדי לארגן את מערך השטח של הליכוד בתקווה להשיג את הרוב הנכסף. בעקבות האזהרות של עשרות ראשי סניפים כי הם לא יצליחו לתפקד עם כוח האדם הנוכחי, החליט נתניהו לחשב מסלול מחדש, כך על פי דיווח של הכתבת הפוליטית של חדשות 12, דפנה ליאל.

יו"ר הליכוד החליט להקים מטה שטח אלטרנטיבי, 'השטח הליכודי' בראשותו של יוסי שלי, שגריר ישראל בברזיל לשעבר, בתקווה שהוא יצליח לתת מענה ראוי. בנוסף, תנועת הליכוד פיטרה עשרות מאנשי השטח שתולים את השלטים, ומערך "דלת לדלת" קוצץ ביותר מ-50% ויפעל רק ביום הבחירות.

נתניהו מבטיח: אין סיכוי שאקים ממשלה עם גנץ ואזרוק את הציונות הדתית

במסגרת קמפיין הבחירות, נתניהו מנסה לפנות לליבם של הציבור הדתי לאומי. לאחר שהגיע לכנס בחירות בבית כנסת בעיר מודיעין, הגיע ראש האופוזיציה לעיר המזוהה עם הציונות הדתית, גבעת שמואל. "בליכוד כל חבר כנסת רביעי חובש כיפה, וכל חבר כנסת נוסף מחזיק כיפה בכיס", אמר נתניהו.

צילום: ללא

כמו בשבוע שעבר, נתניהו תקף את שרת הפנים איילת שקד וביקש לא להצביע למפלגות שלא עוברות את אחוז החסימה. במהלך הערב נשאל נתניהו האם יש סיכוי להקמת ממשלה עם שר הביטחון בני גנץ והאם יזרוק את הציונות הדתית מהממשלה? נתניהו השיב:  "אין סיכוי".