בחירות 2022

פרסום ראשון מתמודד ברשימת הבית היהודי השתתף בכנס בחירות של נתניהו

איל בר לב, מקום 19 ברשימת הבית היהודי לכנסת ועורך דין המפלגה בעבר, הגיע לכנס בחירות של יושב ראש הליכוד בנימין נתניהו בעיר גבעת שמואל | לטענתו, הוא הגיע בכדי לשאול שאלות את נתניהו

עמיאל ירחי אביחי ישראל עמיאל ירחי ואביחי ישראל, חדשות כיפה 09/10/22 07:25 יד בתשרי התשפג

מתמודד ברשימת הבית היהודי השתתף בכנס בחירות של נתניהו
נתניהו בגבעת שמואל, צילום: ללא

לאחר שהגיע לכנס בחירות בבית כנסת בעיר מודיעין במוצאי השבת שעברה, אמש (ש') הגיע ראש האופוזיציה בנימין נתניהו לעיר המזוהה עם הציונות הדתית, גבעת שמואל, שהעומד בראשה הוא יוסי ברודני, מקום 2 ברשימת הבית היהודי אחרי שקד.

פרצוף מוכר ומפתיע שנכח אולם היה לא פחות מאשר עורך הדין איל בר לב, מקום 9 ברשימת הבית היהודי ומתמודד במקום ה-19 ברשימה המאוחדת עם איילת שקד. לטענתו, הוא הגיע כדי לשאול את נתניהו שאלות. בר לב הוסיף: "הייתי שמח מאוד אם כמו שאנחנו תומכים בביבי הוא היה תומך בנו".

נתניהו מבטיח שלא יזרוק את הציונות הדתית

"בליכוד כל חבר כנסת רביעי חובש כיפה, וכל חבר כנסת נוסף מחזיק כיפה בכיס", אמר נתניהו. במהלך הערב נשאל נתניהו האם יש סיכוי להקמת ממשלה עם שר הביטחון בני גנץ והאם יזרוק את הציונות הדתית מהממשלה? נתניהו השיב:  "אין סיכוי".  חבר הכנסת מתן הגיב לדבריו של נתניהו, ועקץ: "ביבי, הבטחת את זה בעבר. כמובן שלא קיימת. אנחנו עשינו את זה בממשלה הנוכחית. עכשיו רק נשאר לך להבטיח שתמנה נשים למועצות הדתיות...".