בחירות 2022

שקד תתחייב לדאוג להתיישבות הצעירה בכל ממשלה שתוקם

רשימת הבית היהודי בראשות השרה איילת שקד תגיע היום אל אתר הסדרת ההתיישבות הצעירה ותחתום על התחייבות לפעול למען הסדרת ההתיישבות הצעירה

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/10/22 13:43 ח בתשרי התשפג

שקד תתחייב לדאוג להתיישבות הצעירה בכל ממשלה שתוקם
איילת שקד. , צילום: פלאש 90

הערב (ב') יגיעו מועמדי רשימת הבית היהודי בראשות השרה איילת שקד לאתר הסדרת ההתיישבות הצעירה בגבעת הראל ויתחייבו כי בכל ממשלה שתוקם יעמדו על כך שהסדרת ההתיישבות הצעירה תיכלל בקווי היסוד של הממשלה, כך מוסרים בפורום ההתיישבות הצעירה.

נזכיר כי באתר ההתיישבות הצעירה שבבנימין הוקם מיצג עם נוסח ההתחייבות לפעול למען הסדרת ההתיישבות הצעירה עליו חתמו כבר נציגי המפלגות השונות בגוש הימין. נציין כי בערב הבחירות הקודמות סיפק ראש הממשלה החלופי נפתלי בנט הצהרה דומה. 

כשבנט התחייב: "ביום הראשון שלי כראש ממשלה אני חותם על אישור מלא להתיישבות הצעירה"

ערב הבחירות הקודמות ביקר בנט בהתיישבות הצעירה בשדה בועז שבגוש עציון יחד עם מועמד ימינה לכנסת שי מימון, והנהגת פורום ההתיישבות הצעירה, בהם תושב המקום ויו"ר הפורום, אוריה לוברבום, עטרה כהן מגבעת הראל ואורי ברטפלד מעשהאל. 

בנט אמר: "משך 12 שנה נתניהו לא עשה כלום כדי להכשיר את כל ההתיישבות הזו", תקף יו"ר ימינה והבטיח כי, "ביום הראשון שלי בתפקיד כראש ממשלת ישראל אני חותם על אישור מלא על ההתיישבות הצעירה ביהודה ושומרון. זה אפשרי, האמינו. צריך לפרוץ את תקרת הזכוכית, להפסיד לפחד ולעשות".