יוסי ברודני: "הציונות הדתית הוכחה אתמול כמפלגה חשוכה"

יו"ר רשימת הבית היהודי תוקף את הרשימה אותה הציגו במפלגת הציונות הדתית: "נתניהו בחיים לא יעז לקחת את האנשים האלו לרשימה שלו". מנגד הוא טוען: "יש לנו חילוני ברשימה, רוצים לדאוג לקידום מעמד האישה" | מפלגת נעם: "נמשיך לשמור על הילדים של כולנו"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 15/09/22 11:33 יט באלול התשפב

יוסי ברודני: "הציונות הדתית הוכחה אתמול כמפלגה חשוכה"
ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני, צילום: חדשות כיפה

קרב בנגמ"ש. ברקע הגשת הרשימות לוועדת הבחירות המרכזית, וברקע חבירתה של איילת שקד לבית היהודי, עימות התפתח הבוקר (ה') בין יוסי ברודני, יו"ר רשימת הבית היהודי ובין מפלגת נעם בראשות חבר הכנסת אבי מעוז, שעל פי ההסכם עם חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', שובץ במקום ה-11 בציונות הדתית.

"בצד הימני הקיצוני של המפה הפוליטית נמצאת הציונות הדתית, בצד השמאלי של המפה נמצאת מרצ", אמר הבוקר ברודני ברדיו גלי ישראל. "אנחנו מפלגת ימין שנשב בממשלת ימין בראשות נתניהו, גם הוא מבין שממשלה שתוקם על ידי חרדים ובן גביר - תהיה פחות יציבה". 

ברודני המשיך ודיבר נגד רשימת הציונות הדתית. "היא הוכחה אתמול כמפלגה חשוכה, נתניהו בחיים לא יעז לקחת את האנשים האלו לרשימה שלו. למה ביבי לא שם את בן גביר ברשימה שלו? את צבי סוכות? את אבי מעוז? למה ביבי לא לוקח את האנשים שנגד נשים ברשימה שלו?".

מנגד הוא אמר: "אנחנו ימין אחראי, יש לנו חילוני ברשימה, אנחנו רוצים לדאוג לקידום מעמד האישה. אורית סטרוק ומיכל וולדיגר צריכות לחשוב טוב טוב על האנשים שברשימה שלה שהם נגד נשים".

"בטוחים שבשבועות האחרונים התמיכה בנעם בקרב תושבי גבעת שמואל התגברה"

מנעם נמסר בתגובה: "מציעים למר ברודני להחליט האם הוא מתכוון לנהל את העיר שלו ולנסות לפתור את אחד ממשברי הזהות הגדולים המתנהלים כעת בעירו, או שיתפטר מתפקידו וייתן למישהו אחר לנהל את המשבר בזמן שהוא רץ בבחירות לכנסת".

"אנו בטוחים שבשבועות האחרונים התמיכה במפלגת נעם בקרב תושבי גבעת שמואל רק התגברה. מפלגת נעם בראשות ח״כ אבי מעוז תמשיך להילחם על הזהות היהודית ולשמור על הילדים של כולנו מפני הטרלול המגדרי וטשטוש הזהויות".