האיחוד עם שקד אושר: אלו הנציגים של ברודני לכנסת

שרת הפנים איילת שקד תרוץ יחד עם הבית היהודי לקראת הבחירות הקרובות, כך אישרו היום חברי מרכז הבית היהודי | חגית משה: "מודה לחברי המרכז על החלטתם הגורפת לתמוך במהלך ולאשר את נציגי המפלגה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/09/22 21:39 יח באלול התשפב

האיחוד עם שקד אושר: אלו הנציגים של ברודני לכנסת
ברודני וחגית משה., צילום: יעל צור

בהצבעה דיגיטלית שהתקיימה היום (ד') אישר מרכז מפלגת הבית היהודי ברוב קולות את הסכם החבירה של מפלגת הבית היהודי למפלגתה של איילת שקד במסגרתו ירוצו המפלגות ברשימה אחת תחת השם 'הבית היהודי'.

כמו כן אישר המרכז ברוב קולות את הרכב רשימת מפלגת הבית היהודי אשר צפויים להשתלב ברשימה המאוחדת לפי הסדר הנ"ל:
1.    יוסי ברודני
2.    עו"ד ניצנה דרשן-לייטנר
3.    עו"ד משה חנייא
4.    גילה בן נאים
5.    דור לוי 
6.    איילה קדוש
7.    דוד בונפיל
8.    שמואל עמרוסי
9.    אייל בר לב

יו"ר מפלגת הבית היהודי חגית משה: "מודה לחברי המרכז על החלטתם הגורפת לתמוך במהלך ולאשר את נציגי המפלגה המיועדים לכנסת ה-25. לפנינו ימים עמוסים וגדושים, ובעבודה קשה ואמונה גדולה בעוד כחודשיים ישבעו מחדש נציגי המפלגה לכנסת ישראל.
אני מודה לחברי ועדת הבחירות על ניהול המהלך באופן תקין ומסודר ובאופן אישי למנכ"ל המפלגה יגאל דנינו על פעילותו המסורה למען המפלגה".

יגאל דנינו מנכ"ל הבית היהודי: "אני שמח וגאה כי מהלך הבחירות במרכז עבר בצורה מופתית ודמוקרטית, אאחל הצלחה גדולה לראש הרשימה יוסי ברודי ולשאר החברים ברשימה. זה הזמן לשנס מותניים ולהתגייס כולנו להצלחת הרשימה בבחירות הקרובות".

מרכז הבית היהודי אישר את הסכם הריצה המשותפת עם מפלגתה של השרה איילת שקד. נציגי מפלגת הבית היהודי ישובצו במקומות ה-2, 4 ו-7. יוסי ברודני, ראש עיריית גבעת שמואל וראש רשימת הבית היהודי לכנסת מסר כי: "אנו יוצאים היום לדרך חדשה בה לציבור הדתי לאומי ולמאות אלפי אזרחי ישראל יש בית ערכי, ציוני וישראלי. ישנה רק מפלגת ימין נורמלית אחת והיא הבית היהודי".