יועז הנדל לא יתמודד בבחירות הקרובות: "עשיתי טעויות פוליטיות"

אחרי הפרידה הדרמטית מאיילת שקד ופירוק הרוח הציונית, שר התקשורת מודיע כי לא יתמודד בבחירות הקרובות | "פורש מהסבב הנוכחי עם צביטה בלב, אך עם גאווה ואהבה גדולה לעם הזה ולחברה הישראלית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/09/22 18:32 יז באלול התשפב

יועז הנדל לא יתמודד בבחירות הקרובות: "עשיתי טעויות פוליטיות"
יועז הנדל, צילום: Avshalom Sassoni‎‏/Flash90

יועז הנדל בהחלטה דרמטית. אחרי השבוע הסוער שעבר על מפלגת הרוח הציונית, שר התקשורת מודיע כי לא יתמודד בבחירות הקרובות. "עשיתי כל מה שחשבתי שנכון למדינה. במהלך חיי קיבלתי החלטות. לא מעט החלטות. אני מקווה שברובן צדקתי אבל ברור לי שבלא מעט החלטות גם טעיתי. החשש הגדול בקבלת החלטה הוא הפחד לטעות. לא פחדתי".

"הזירה הפוליטית חשובה לעתיד מדינת ישראל"

כזכור, במוצאי השבת האחרונה הודיעו הנדל ושקד על פרידה פוליטית אחרי שהקימו את מפלגת הרוח הציונית. הנדל הוסיף: "הזירה הפוליטית חשובה לעתיד מדינת ישראל למרות אין ספור בעיות שיש בה. נכנסתי אליה מתוך תחושת שליחות גדולה ואני יוצא ממנה לעת עתה מתוך הכרה גדולה בזכות שנפלה בחלקי".

הנדל ושקד

הנדל ושקד צילום: אריאל זנדברג

הוא סיפר על דרכו הפוליטית: "בחמש מערכות בחירות ניסיתי להוביל קול של ימין ממלכתי במדינת ישראל. אני גאה בכך שלאורך כל הדרך הייתי ממלכתי. אני פורש מהסבב הנוכחי עם צביטה בלב, אך עם גאווה ואהבה גדולה לעם הזה ולחברה הישראלית".

שקד תרוץ במסגרת הבית היהודי

בת זוגתו הפוליטית לשעבר, שרת הפנים, הודיעה הבוקר (ג') כי היא חוזרת למפלגה הראשונה בעברה הפוליטי. שקד חתמה על הסכם ריצה משותפת עם הבית היהודי בראשות יוסי ברודני, ראש עיריית גבעת שמואל. במסגרת ההסכם הרשימה תרוץ תחת השם הבית היהודי עם אות ב'. על פי ההסכם, שקד תעמוד בראש ותקבל את מקומות: 1,3,5,6 ואילו ברודני יקבל את המקומות 2,4,7.

רק לפני שבוע: הנדל משיק תכנית למשילות וביטחון אזרחי