בחירות 2022

חוזר בו ליברמן לא מתנצל ומבהיר: "לא הייתה כל כוונה לפגוע, לא יטיפו לי מוסר"

אחרי שהותקף מכל קצות הקשת הפוליטית, הגיב שר האוצר לסערה שעוררו דבריו, אך תקף שוב את נתניהו: "זוכר טוב מאוד כיצד להשתמש בשיטות תעמולה בשביל לפגוע בי". מוקדם יותר השווה בין נתניהו לגבלס וסטאלין

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/09/22 16:25 טו באלול התשפב

ליברמן לא מתנצל ומבהיר: "לא הייתה כל כוונה לפגוע, לא יטיפו לי מוסר"
ליברמן. עוד מתווה, צילום: ללא

לאחר שהשווה הבוקר (א') את ראש האופוזיציה נתניהו לגבלס וסטאלין ועורר סערה, שר האוצר אביגדור ליברמן הגיב לדברים בחשבון הטוויטר שלו.  "אין חדש תחת השמש" כתב ליברמן, "נתניהו אמנם שכח כי האנשים הקרובים אליו ביותר בחרו בקריאה לאנשי משטרת ישראל "הגסטפו" אך עדיין זוכר טוב מאוד כיצד להשתמש בשיטות תעמולה בשביל לפגוע בי וב"ישראל ביתנו"

צפו בדבריו הקשים של ליברמן:

"אף אחד לא יטיף לי מוסר"

בהמשך לטענות שהועלו כלפיו בדבר זילות השואה, כתב ליברמן: "לא הייתה לי כל מטרה לפגוע באף אדם ובטח לא בעניין הקרוב לליבי - השואה ומלחמת העולם השניה, שמשפחתי היא חלק מקורבונתיה" והוסיף: "אף אחד לא יטיף לי מוסר והעשייה שלי מדברת בעד עצמה - כפי שהתחלנו בשנה האחרונה לשדרג משמעותית את רווחתם של ניצולי השואה באמצעות הגדלת המענק השנתי שלהם, כך למרות ניסיונותיה החוזרים ונשנים של מכונת הרעל לפגוע בשגרת יומינו, נמשיך לפעול גם בהמשך".

לפיד גינה, גנץ הוקיע: "פוגע בזכרון השואה"

דבריו של ליברמן הגיעו בעקבות הביקורת הקשה שספג מכל קצות הקשת הפוליטית. ראש הממשלה יאיר לפיד צייץ בטוויטר מוקדם יותר: "את השואה צריך להשאיר מחוץ לשיח. כל התבטאות שמשווה או משתמעת כך רק פוגעת בזכרון השואה ובלכידות החברתית שלנו". גם בני גנץ הגיב לדברים וכתב: "מוקיע את דבריו וההשוואה הבלתי מתקבלת על הדעת למי שביצעו את הזוועות הקשות ביותר בתולדות האנושות"

לפיד בתדרוך

גינה את הדברים, לפיד. צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ

כמו גבלס וסטאלין

כאמור, הבוקר אמר ליברמן בפתח ישיבת הממשלה: "השיטות של נתניהו הן כמו של גבלס וסטאלין. מטילים אשמות חריפות ואבסורדיות, חוזרים עליהם שוב ושוב, עד שאנשים מתחילים להאמין"