צפו ליברמן: "נתניהו פועל כמו גבלס וסטאלין"; הליכוד: "פאניקה, ביזוי השואה"

שר האוצר מישראל ביתנו תוקף את יושב ראש הליכוד נתניהו וטוען כי שיטותיו הן כמו של גבלס וסטאלין: "עלילת דם שמאוד מאפיינת את שיטות נתניהו" | הליכוד: "דורשים מראשי השמאל לפיד וגנץ לגנות מייד את ההתבטאות המזעזעת הזאת".​​​

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/09/22 10:59 טו באלול התשפב

ליברמן: "נתניהו פועל כמו גבלס וסטאלין"; הליכוד: "פאניקה, ביזוי השואה"
ליברמן. עוד מתווה, צילום: ללא

ברקע טענותיו של יוסי כמיסה נגד אביגדור ליברמן, שר האוצר תוקף את יושב ראש הליכוד נתניהו: "מדובר עלילת דם שמאוד מאפיינת את שיטות נתניהו, בן אדם נזכר באירועים של לפני עשרים שנה ומפרסם אותם חודשיים לפני בחירות".

הוא הוסיף: "השיטות של נתניהו הן כמו של גבלס וסטאלין. מטילים אשמות חריפות ואבסורדיות, חוזרים עליהם שוב ושוב, עד שאנשים מתחילים להאמין". בליכוד הגיבו: "המסית הלאומי, דון ליברמן, בפאניקה חסרת מעצורים. דבריו השקריים והמקוממים הם ביזוי השואה. אנו דורשים מראשי השמאל לפיד וגנץ לגנות מייד את ההתבטאות המזעזעת הזאת".

ליברמן: "נתניהו הוא חלאת המין האנושי", הליכוד: "נקווה שלא יציע כסף כדי לחסל את נתניהו"

כזכור, גם בשבוע שעבר, ליברמן יצא באמירה חריפה וחריגה נגד ראש הממשלה לשעבר ויושב ראש הליכוד בנימין נתניהו. בכניסה לישיבת הממשלה אמר הבוקר (א') ליברמן כי נתניהו הוא "חלאת המין האנושי" וכי "אין לו קווים אדומים". האמירה של ליברמן מתייחסת להאשמותיו של יוסי כמיסה נגדו, והוא טוען כי נתניהו קשור לפרשה.

מהליכוד נמסר אז בתגובה לליברמן: "ליברמן המסית הלאומי בלחץ. האיש שהציע לזרוק את החרדים למזבלה קורא עכשיו לנתניהו בשמות גנאי כאחרון הגנגסטרים. נקווה שהוא לא יציע לאף אחד 100,000 דולר כדי לחסל את נתניהו. ליברמן יכול להפסיק להזות, לליכוד ולראש הממשלה לשעבר נתניהו אין שום קשר לטענות המטרידות שפורסמו נגדו בימים האחרונים".