אלקין עוקץ את שקד: בשביל לכפות אחדות את צריכה קודם לעבור את אחוז החסימה

שר הבינוי והשיכון אומר לכיפה באירוע השקת הקמפיין של המחנה הממלכתי: "נדע להכניס את הליכוד לממשלה בלי שנתניהו יהיה ראש ממשלה" | צפו

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/09/22 21:31 י באלול התשפב

אלקין עוקץ את שקד: בשביל לכפות אחדות את צריכה קודם לעבור את אחוז החסימה
אלקין, צילום: כיפה

חודשיים לבחירות: הערב (ג') קיים המחנה הממלכתי אירוע השקת קמפיין לבחירות הקרובות, במסגרתו הוצגו חברי הרשימה המועמדים לכנסת ה-25. שר הבינוי והשיכון זאב אלקין התראיין לכיפה באירוע ואמר כי המחנה הממלכתי הוא היחיד שמסוגל לחלץ את המדינה מהפלונטר.

צפו בראיון:

אלקין: "פני הליכוד כפני דודי אמסלם"

אלקין אמר בראיון: "נדע להכניס את הליכוד לממשלה בלי שנתניהו יהיה ראש ממשלה, בוודאי שגם נשמח לשתף את לפיד. רק בני גנץ יוכל לאחד. בתוך העשירייה יש חמישייה של סרוגים, אנחנו נוכל עוד להתמודד מול הציונות הדתי על הייצוג של המגזר".

הוא התייחס גם למצבה של איילת שקד אחרי שאמרה כי היא קתכפה אחדות' ועקץ: " בשביל לכפות אחדות את צריכה קודם לעבור את אחוז החסימה". הוא הוסיף על מפלגת הליכוד, הבית שלו לשעבר: "בשנים האחרונות נתניהו לקח את מדינת ישראל והליכוד למקום לא טוב. אדלשטיין, הנציג הבכיר של המגזר נזרק אחורה. גם כץ, הנגבי ושטייניץ. אני אפילו לא מדבר על החבורה שלנו שעברה לתקווה חדשה. פני הליכוד כפני דודי אמסלם".


(איזנקוט באירוע)

בני גנץ: "מתכוון להתמודד על ראשות הממשלה"

שר הביטחון ויושב ראש המחנה הממלכתי אמר באירוע: "כמעט ארבע שנים חלפו מהיום בו התחלתי לצעוד במעלה השוחות של הפוליטיקה הישראלית. עת צרה היא לישראל! והממלכתיות עבורי מתבטאת בשלוש מילים  – "ישראל לפני הכל". יש שלוש אפשרויות: או שביבי ירכיב ממשלה קיצונית וכהניסטית שתחריב את הדמוקרטיה הישראלית כפי שאנו מכירים אותה. או שנלך לבחירות נוספות, שימשיכו לקרוע את העם. או שאני ארכיב ממשלת אחדות יציבה וממלכתית".