בני גנץ קורץ למגזר: "מיוצגים אצלנו מספרית וערכית" | כך תיראה הרשימה

רשימת המחנה הממלכתי השיקה קמפיין בחירות, ושר הביטחון נאם: "ביבי ירכיב ממשלה שתחריב את הדמוקרטיה הישראלית", הוא פנה גם למגזר: "אין לכם בית טוב מהמחנה הממלכתי" | כך תיראה הרשימה המלאה של המפלגה

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/09/22 19:51 י באלול התשפב

בני גנץ קורץ למגזר: "מיוצגים אצלנו מספרית וערכית" | כך תיראה הרשימה
גנץ באירוע, צילום: קובי וולף, אלעד מלכה

חודשיים לבחירות: הערב (ג') מקיים המחנה הממלכתי אירוע השקת קמפיין לבחירות הקרובות, במסגרתו הוצגו חברי הרשימה המועמדים לכנסת ה-25. גנץ הצהיר באירוע על מועמדותו לראשות הממשלה.

צפו באירוע:

בני גנץ: "מתכוון להתמודד על ראשות הממשלה"

שר הביטחון ויושב ראש המחנה הממלכתי אמר באירוע: "כמעט ארבע שנים חלפו מהיום בו התחלתי לצעוד במעלה השוחות של הפוליטיקה הישראלית. עת צרה היא לישראל! והממלכתיות עבורי מתבטאת בשלוש מילים  – "ישראל לפני הכל". יש שלוש אפשרויות: או שביבי ירכיב ממשלה קיצונית וכהניסטית שתחריב את הדמוקרטיה הישראלית כפי שאנו מכירים אותה. או שנלך לבחירות נוספות, שימשיכו לקרוע את העם. או שאני ארכיב ממשלת אחדות יציבה וממלכתית".

צילום: קובי וולף, אלעד מלכה

הוא פנה גם לציונות הדתית: "לחברה הדתית-לאומית, אני מבקש לומר היום - אין לכם בית טוב מהמחנה הממלכתי, שבו אתם לא רק מיוצגים מספרית – אלא מיוצגים ערכית: בערכי הנתינה, הגיוס, אהבת האדם באשר הוא אדם, הארץ והמולדת".

וסיים: "אני מתכוון להתמודד על ראשות הממשלה ולהרכיב את הממשלה הבאה כממשלת אחדות יציבה וממלכתית שאינה נשענת על הקצוות. אני מתכוון לשים סוף למשבר הפוליטי, להחזיר את האמונה, לממש את התקווה שיהיה כאן טוב יותר - ולמנוע את הסכנה להתפתחותה של מלחמת האזרחים הראשונה של ישראל שכבר מבעבעת בשטח".

כך תיראה רשימת המחנה הממלכתי:

1. בני גנץ
2. גדעון סער
3. גדי איזנקוט
4. פנינה תמנו שטה
5. יפעת שאשא ביטון
6. חילי טרופר
7. זאב אלקין
8. מיכאל ביטון
9. מתן כהנא
10. אורית פרקש הכהן
11. שרן השכל
12. אלון שוסטר
13. מישל בוסקילה
14. איתן גינזבורג
15. יעל רון בן משה
16. אכרם חסון
17. עינבר יחזקאלי
18. ענבר הרוש גיטי
19. מופיד מרעי
20. דוברת וייזר
21. גלעד קבילו
22. רות וסרמן לנדה
23. שירלי פינטו
24. אלון טל
25. שלומי יחיאב
26. זוהר טל

צילום: קובי וולף, אלעד מלכה