הדר מוכתר בוחרת צד: "אין לי בעיה עם נתניהו - ליברמן הוא לא פרטנר"

יושבת ראש מפלגת צעירים בוערים התראיינה וחשפה את עמדותיה על המפה הפוליטית: "אם נתניהו ייתן לנו את הדרישות שלנו אנחנו נהיה המנדטים שישלימו לו ל-61" | על מרצ וליברמן: לא נשב איתם

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/09/22 16:09 י באלול התשפב

הדר מוכתר בוחרת צד: "אין לי בעיה עם נתניהו - ליברמן הוא לא פרטנר"
הדר מוכתר, צילום: צילום מסך

כוכבת הרגע היא הדר מוכתר, צעירה בת 20 שמריצה מפלגה בשם 'צעירים בוערים'. כבר הוצע לה לחבור לאביר קארה, לאלי אבידר, אבל היא עיקשת בריצתה הנפרדת. בראיון לכיכר השבת חשפה מוכתר את המפלגות איתן היא לא מוכנה לשתף פעולה.

"לא באתי להיות יפה ולשתוק", אומרת מוכתר. "אם נתניהו ייתן לנו את הדרישות שלנו אנחנו נהיה המנדטים שישלימו לו ל-61". היא הבהירה כי מפלגתה תשב רק בקואליציה עם מפלגות שמכירות במדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. "יש לי בעיה רצינית עם ליברמן, הוא מושחת מהיסוד. הוא לא פרטנר. גם עם מרצ קשה לי".

צפו בסרטון:

הסירוב לאביר קארה

כזכור, סגן השר אביר קארה יצא לדרך עצמאית וקיים את אירוע ההשקה של מפלגתו החדשה, 'חופש כלכלי'. קארה שלא שולל חיבור עם מפלגה אחרת כבר הספיק לפנות למפלגת צעירים בוערים בראשות הדר מוכתר, שסירבה לו.

בשיחה עם חדשות כיפה הסבירה הדר מוכתר: "אני לא רוצה, צעירים בוערים זה מותג שהוא חזק ואנחנו רוצים להריץ צעירים שלא התלכלכו בפוליטיקה". מוקדם יותר היום אמר קארה בראיון ל'כאן' רשת ב' על חבירה להדר מוכתר: "לא פוסל חיבורים. הקול של הצעירים הוא קול חשוב שעולה מהשטח, זה בדיוק כמו הקול שהיה עם השולמנים".