בחירות 2022

אלחנן גלט מצטרף לקמפיין של גוש הימין: "כל אחד הוא חייל במשימה הזו"

חיזוק למיזם 22V: מזכ"ל מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא אלחנן גלט נפגש עם ראש מועצת שומרון יוסי דגן והודיע לו כי הוא מצטרף למיזם העלאת אחוזי ההצבעה בימין

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 05/09/22 10:57 ט באלול התשפב

אלחנן גלט מצטרף לקמפיין של גוש הימין: "כל אחד הוא חייל במשימה הזו"
גלט ודגן, צילום: V22

מנכ"ל מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא, אלחנן גלט מצטרף לפרויקט v22, שמטרתו להגביר את ההצבעה במעוזי הימין ולהביא להקמת ממשלה לאומית.  את הפרויקט הקימו ראש המועצה אזורית שומרון יוסי דגן ושותפיו ל"ליכוד שלי".


 

אלחנן גלט מנכ"ל רשת ישיבות ואולפנות בני עקיבא נפגש עם הנהלת מטה v22 לישיבת עבודה ארוכה, בה הודיע על הצטרפותו למיזם המשותף. גלט יהיה שותך בהנהגת המיזם שיפעל להעלאת אחוזי ההצבעה של הימין בבחירות הקרובות.

אלחנן גלט הסביר את הצעד, ואומר כי בשביל שהחלום של כולם להגיע למנדט ה-61 יתגשם, צריך שכולנו נהיה חיילים: "אני שמח להצטרף לידידי יוסי דגן למיזם 22V כאן בהתנדבות של עשרות אלפי אנשים נגיע למנדט ה-61.  זה לא יקרה לבד, וזה לא קל. אבל ברוחו של יוסי והחבורה שאיתו, יחד נצליח כולנו לקדם את החלום של כולנו, לנצח בבחירות הקרובות. כל אחד הוא חייל במשימה הזאת. בהצלחה לכולנו, אני חייל".

יוסי דגן בירך את גלט על הצטרפותו לצוות המוביל של הפרוייקט: "אני שמח מאוד ומתרגש מאוד לזה שאלחנן גלנט מצטרף בשותפות מלאה לצוות ההובלה של v22. אלחנן הוא יהודי עם כל כך הרבה ניסיון, עם כל כך הרבה השפעה ציבורית ואני משוכנע שביחד נוכל לעשות את המהפך הזה, כי אנחנו תלויים ממש על חוט השערה בין 59 ל-61. אם תהיה התגייסות של הציבור, אפשר לנצח. אנחנו הולכים ביחד, באמירה משותפת, בפעילות משותפת מעכשיו, כדי להוציא את כל נאמני ארץ ישראל להתנדב ולהוציא את כל האנשים שיודעים היטב מה קרה בפעם שעברה שהם הלכו לים הוא עשו 'על האש' ולא הלכו את העשר דקות האלה בשביל להצביע, מה קרה בשנה הזאת, כדי להציל את עם ישראל, ארץ ישראל ואת היהדות במדינת ישראל".