הנדל: "הציונות הדתית היא מפלגה חרדית עם כיפה סרוגה"

השר יועז הנדל השתתף הבוקר בכנס דת ועיר ביוזמת תנועת נאמני תורה ועבודה, שנערך בשיתוף המרכז האקדמי שערי מדע ומשפט והתייחס לממשלה שהוא רוצה אחרי הבחירות

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/09/22 12:44 ח באלול התשפב

הנדל: "הציונות הדתית היא מפלגה חרדית עם כיפה סרוגה"
השר יועז הנדל , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

השר יועז הנדל הגיע הבוקר לכנס דת ועיר ביוזמת תנועת נאמני תורה ועבודה, שנערך בשיתוף המרכז האקדמי שערי מדע ומשפט ומתקיים בקמפוס המרכז ותקף את המפלגות שנותנות למפלגות החרדיות את כל מבוקשם.

"מחנה השמאל-מרכז מוכן לוותר לחרדים"

"לא נסכים, כמו מפלגות אחרות, לבוא עם דף ריק ושהחרדים ימלאו את הדרישות שלהם. אפשר להגיע להסכמות עם החרדים בלי לוותר מראש", אמר הנדל. על דת ומדינה בממשלה הבאה: ״המחנה השמאל-מרכז מוכן לוותר לחרדים - איך אמר מישהו נבוא עם דף ריק ושימלאו כל מה שיבקשו. מצד שני יש את מפלגת הציונות הדתית שהיא מפלגה חרדית עם כיפה סרוגה והליכוד שכל תפיסתם כל מה שהחרדים מבקשים עושים. יש לי ערכים. יש לנו דף מלא ויש לנו עגלה מלאה. אנחנו אומרים לחרדים שהם יכולים להיות שותפים ושאפשר להגיע להסכמות בלי לוותר מראש״. 

על הקמת הממשלה אחרי הבחירות הוסיף: ״אנחנו נגד ממשלה צרה של כל אחד מהצדדים. ממשלה צרה של נתניהו ובן גביר היא רעה לישראל. וגם ממשלה צרה של השמאל עם המשותפת היא רעה. אנחנו עם תפיסת עולם של אחדות. רק ככה אפשר להוציא את ישראל מהבוץ״.