מיוחד: מוסי רז מגיע לפרויקט 'על הבר עם כיפה'

פרויקט הבחירות של חדשות כיפה ממשיך: והפעם עם חבר הכנסת מוסי רז שניצח בפריימריז של מפלגת מרצ | בואו לשיחה מיוחדת בשילוב קהל בבר השכנה שבשוק מחנה יהודה בירושלים

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 29/08/22 11:19 ב באלול התשפב

מיוחד: מוסי רז מגיע לפרויקט 'על הבר עם כיפה'
אירוע מיוחד, צילום: חדשות כיפה

נמאס לכם לראות את הראיונות עם הפוליטיקאים מהטלוויזיה? רוצים לשאול את הפוליטיקאים שאלות קשות? בואו לקחת חלק בפרויקט הבחירות של חדשות כיפה. עד לבחירות 2022 ב-1.11, נארח את השמות הכי חמים בפוליטיקה הישראלית לשיחה פתוחה בשילוב קהל בבר השכנה הירושלמי שבשוק מחנה יהודה. 

כל הפרטים

כל הפרטים צילום: ללא

האורח שלנו השבוע הוא חבר הכנסת מוסי רז שניצח בפריימריז של מפלגת מרצ ומוקם במקום השני ברשימת המפלגה לכנסת. נשוחח על השמאל הישראלי, מה יקרה פה אחרי הבחירות, מה צריך לקרות ביהודה ושומרון, ומה הוא חושב על איתמר בן גביר. 

 

באירוע הקודם אירחנו את איתמר בן גביר ושאלנו אותו איזה שר הוא רוצה להיות, "אני יודע בדיוק מה אני רוצה לעשות, ורוצה לטפל בכל כך הרבה דברים: בענייין הדיור, בעניין הביטחון, החקלאות, השכבות החלשות והעצמאים. יש כל כך הרבה דברים ואני מקווה בעזרת השם להגיע למקום שאוכל להשפיע. בעוד עשר שנים אהיה במקום מאוד משפיע על מדינת ישראל". 

אתה סומך על נתניהו שברגע האמת יכניס אותך לממשלה?

"הוא ראה אותי בכנסת ובסופו של דבר הוא ראה אותי עובר תהליך. חשוב להבהיר, אם לא נהיה גדולים וחזקים אנחנו לא נהיה שם. אם הציבור יצביע לי, השמיים הם הגבול. אם הציבור לא יבחר אנחנו יותר בבעיה".