גורם מדיני בכיר לכיפה: "לפיד מתייעץ עם בנט כל הזמן - זה מוח שאתה רוצה לידך"

אחרי הדיווח לפיו ראש הממשלה החליפי נפתלי בנט כבר נפגש עם חברות הייטק במטרה למצוא עבודה חדשה, גורם מדיני בכיר אומר לחדשות כיפה כי לפיד מתייעץ עם בנט ללא הפסקה: "זה מוח שאתה רוצה לידך בסיטואציות מורכבות"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 28/08/22 15:04 א באלול התשפב

גורם מדיני בכיר לכיפה: "לפיד מתייעץ עם בנט כל הזמן - זה מוח שאתה רוצה לידך"
בנט ולפיד, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אחרי הדיווח של ירון אברהם לפיו בעודו משמש כראש הממשלה החליפי ומחזיק תיק איראן, בנט בודק אפשרות להצטרף לחברות היי טק שונות, גורם מדיני בכיר אומר לחדשות כיפה כי למרות שבנט נמצא באיטליה, ראש הממשלה לפיד מתייעץ איתו ללא הפסקה. 

"בנט זה מוח שאתה רוצה לידך"

במענה לשאלה, מתי פעם אחרונה לפיד התייעץ עם בנט בנושא הגרעין האיראני אמר הגורם כי לפיד מתייעץ עם בנט כל הזמן. הוא לא בארץ, אבל לפיד מפריע ל הרבה יותר ממה שראוי להפריע לאדם שללא ספק הייתה לו שנה עמוסה, הוא רוצה להקדיש זמן למשפחתו. הגורם הוסיף ואמר על בנט כי הוא, "מעריך את החשיבה היוצרת שלו, את היכולות שלו ואת ההבנה הרחבה שלו ואת הניסיון שלו. כמו שבעלות השחר ברגע שזה התחיל מיד הוא ישב עם לפיד בשולחן. זה מוח שאתה רוצה לידך בסיטואציות מורכבות".

נזכיר כי על פי הדיווח של חדשות 12, ראש מפלגת ימינה לשעבר הגיע כבר באמצע החודש לביקור בחברת הסייבר טאלון, זאת לאחר ששבועיים קודם לכן הודיעה החברה על גיוס של 100 מיליון דולר. בלשכה של בנט אישרו את הדברים ומסרו ל-N12: "בנט נפגש מעת לעת עם חברות הייטק וחברות אחרות. לא סוכם דבר לגבי העתיד".