זה עיתונאי ערוץ 14 שנמצא במשא ומתן להצטרפות למפלגת נעם

בצל תוצאות הפריימריז במפלגת הציונות הדתית והקרב התקשורתי בין סמוטריץ' לבן גביר, מפלגת נעם נמצאת במשא ומתן עם העיתונאי בועז גולן על הצטרפות לרשימה | גולן: "מאשר שיש שיח. מעבר לא זה לא רוצה להתייחס"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/08/22 11:38 כז באב התשפב

זה עיתונאי ערוץ 14 שנמצא במשא ומתן להצטרפות למפלגת נעם
איב מעוז בוועידת נעם, צילום: נחשון פיליפסון

סגירת הרשימות מתקרבת, ובנעם לא מחכים. לאחר שקיימה ועידה מפלגתית בהשתתפות אלפי בני אדם, יאיר שרקי מפרסם הבוקר (ד') כי המפלגה נמצאת במשא ומתן עם העיתונאי בועז גולן על הצטרפות לרשימת המפלגה.

נעם: "לא מכחישים ולא מאשרים"

גולן הוא מגיש בערוץ עכשיו 14, לשעבר ערוץ 20, ומקים אתר החדשות 0404. הוא נחשב לפעיל בולט ברשתות החברתיות, ואף הקים רשת חברתית בשם "מייקי". התכנית שלו בערוץ 14 נקראת "האולפן הפתוח". מנעם נמסר בתגובה לדיווח של שרקי: "לא מכחישים ולא מאשרים", מגולן נמסר: "מאשר שיש שיח. מעבר לא זה לא רוצה להתייחס".

כאמור, לפני כשבועיים קיימה נעם ועידה מפלגתית בבנייני האומה. בוועידה אמר יו"ר המפלגה אבי מעוז: "אנחנו נמצאים במלחמת מצווה על הנשמה של המדינה. לפני 17 שנים ימים אלו היו ימי עקירה וגירוש והתנתקות מהזהות. אנחנו נמצאים במלחמה. מלחמה על הזהות, מלחמה על הבית, הלאומי והפרטי. מלחמת מצווה. מלחמה על הנשמה של מדינתנו האהובה. במלחמת מצווה הכל יוצאים. הכל מתגייסים. עומדים מולנו מדינות, קרנות, תרבויות ואג'נדות שלא רק מנסים לנתק את הדת מהמדינה אלא רוצים לנתק את הלאום מהמדינה ואנחנו אומרים מי לה' אלינו".

מעוז הוסיף ואמר כי הוא רוצה לבקש סליחה "מרובו המסורתי של עם ישראל" שלדבריו "משתוקק ליהדות ומורשת ומשתוקק שילדיו יקבלו חינוך יהודי ציוני ולא חינוך לטשטוש הזהויות האנושיות האישיות המשפחתיות והלאומיות", וסיכם: "סליחה שלא התעוררנו לפעול יותר מוקדם".