יש עתיד תוקפת את הציונות הדתית: "רשימת הקיצוניות הדתית"

יאיר לפיד נגד בצלאל סמוטריץ' | מפלגת השלטון הנוכחית לא חוסכת ביקורת אחרי הפריימריז בציונות הדתית: "רשימה מיזוגנית, הומופובית, גזענית ומסוכנת. ביבי יגשים להם את חזונם המשיחי והם בתמורה יבטלו את משפטו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/08/22 07:35 כז באב התשפב

יש עתיד תוקפת את הציונות הדתית: "רשימת הקיצוניות הדתית"
לפיד באירוע של יש עתיד, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

לצד החגיגות על תוצאות הפריימריז הראשונים במפלגת הציונות הדתית, יש מי שלא אוהבים את התוצאות. מפלגתו של ראש הממשלה, יש עתיד, פירסמה הודעה ובה היא תוקפת את התוצאות ומכנה את הרשימה מיזוגנית, הומפובית וגזענית.

ביבי יגשים את חזונם המשיחי והם בתמורה יבטלו את משפטו

"רשימת הקיצוניות הדתית שנבחרה היום היא רשימה מיזוגנית, הומופובית, גזענית ומסוכנת. ביבי יגשים להם את חזונם המשיחי והם בתמורה יבטלו את משפטו", כך על פי יש עתיד. הם המשיכו: "הבחירות האלה הן הזדמנות אמיתית לשים קץ לטרלול: ככל שיש עתיד תהיה גדולה כך נוכל להקים ממשלה לאומית רחבה ויציבה, בלי הקיצוניים ובלי ביבי".

בצלאל סמוטריץ

בצלאל סמוטריץ', אתמול | צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

כזכור, גם במרצ התקיימו אתמול (ב') פריימריז ובתגובה לתוצאות שם כתבו ביש עתיד: "אנחנו מברכים את זהבה גלאון על היבחרה ליושבת ראש מרצ. יחד נעשה הכל במטרה למנוע 61 מנדטים מממשלת בן גביר-ביבי המסוכנת והחשוכה".

יאיר לפיד, ראש הממשלה, צייץ בעצמו ברכה לגלאון וכתב: "מברך את זהבה גלאון יושבת ראש מפלגת מרצ החדשה על ניצחונה בפריימריז. הערכים והניסיון הפוליטי שזהבה מביאה איתה הם בסיס איתן לשיתוף פעולה בממשלה הבאה שנקים. עבודה רבה לפנינו. בהצלחה זהבה!".


(אורית סטרוק ומיכל וולדיגר מגיבות לתוצאות הפריימריז)