סופר בתגובה ראשונה אחרי הזכייה: "זה בעיקר בחירה של הקדוש ברוך הוא"

חבר הכנסת אופיר סופר שקטף את המקום הראשון בפריימריז הציונות הדתית מגיב: "גדלתי במושב עלמה, למדתי תורה בחברון ונלחמתי בקבר יוסף. ממש מרגיש שזה חלק מהסיפור"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/08/22 21:44 כו באב התשפב

סופר בתגובה ראשונה אחרי הזכייה: "זה בעיקר בחירה של הקדוש ברוך הוא"
צילום: צילום מסך

אחרי שזכה במקום הראשון של הפריימריז, אופיר סופר מגיב. שמונים ואחת אחוזים מתוך 24,113 מתפקדי המפלגה הצביעו היום (ג') בבחירות המקדימות והכריעו כי חבר הכנסת אופיר סופר הוא הזוכה הגדול של הפריימריז. "זה בעיקר בחירה של הקדוש ברוך הוא, ככה זה נראה. אני חושב שהקדוש ברוך הוא רוצה את הבחירה של הדרך", פתח סופר.

צפו בדברים של אופיר סופר:

"זה חיבור בין ההתיישבות, הגליל והנגב. אני גדלתי במושב עלמה, למדתי תורה בחברון ונלחמתי בקבר יוסף. ממש מרגיש שזה חלק מהסיפור". כזכור, עם סגירת הקלפיות החל אירוע ההכרזה הרשמי בכפר המכביה ובו הוצגו התוצאות, כאשר במקום הראשון ניצב אופיר סופר ובמקום השני אורית סטרוק. לאחר שנחשפו נתוני ההצבעה המדויקים נראה כי סופר קיבל 14,421 קולות, והבאה ברשימה אורית סטרוק קיבלה רק עשרים קולות פחות ממנו, 14,201.

סמוטריץ' מברך

"מזל טוב לציונות הדתית וברכות לכל חברי הרשימה המנצחת ולכל המועמדים ובעיקר תודה ל- 24,113 המתפקדים על חגיגה דמוקרטית שהגיעה לשיאה היום. הנבחרת שנבחרה מייצגת את המגוון של הציבור הדתי לאומי, אנשי פריפריה ומרכז, מטפחות שבגליל, מגבעת שמואל ומחברון".