בחירות 2022

זה הסרוג ששקד תשריין במקום השלישי

שרת הפנים ויו"ר מפלגת הרוח הציונית, איילת שקד, תודיע היום מי יהיה המועמד הסרוג של המפלגה במקום השלישי ברשימה, יו"ר הבית היהודי אמר שהוא לא מעוניין, אבל יש שם אחר על הכוונת

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 21/08/22 11:06 כד באב התשפב

זה הסרוג ששקד תשריין במקום השלישי
שקד והנדל, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

מפלגת הרוח הציונית בראשות שרת הפנים איילת שקד ממשיכה להיערך לבחירות 2022: לצד כנסים ועבודה של פעילים, במפלגה יעשו היום צעד משמעותי לכיוונו של הציבור הדתי לאומי כאשר יחשפו שמזכ"ל הקיבוץ הדתי לשעבר אמיתי פורת שמתגורר בכפר עציון, בנו של חנן פורת ז"ל, ישוריין ברשימה במקום השלישי.

כזכור, אחד השמות שעלו בעבר הוא ראש עיריית גבעת שמואל יוסי ברודני, אבל מקורביו אומרים הבוקר לחדשות כיפה כי הוא אינו מעוניין בשילוב ברשימה של שקד, בנוסף הודעות שנשלחו לציבור הדתי לאומי בסוף השבוע טענו כי: "שקד חייבת לפנות את המקום הראשון ברשימה ליוסי ברודני".

תמך בעבר בימינה

במרץ 2020 פרסמנו בכיפה כי פורת, מזכ"ל הקיבוץ הדתי דאז, הודיע במכתב לחברי הקיבוץ הדתי על תמיכתו במפלגת ימינה. "לדעתי יש לשקול שני עניינים מרכזיים: האחד - מי יוכל לייצג באופן הטוב ביותר את העמדות, הצרכים, האינטרסים, האמונות והדעות שלי - ובמקרה זה גם שלנו כתנועת מיישבת ורעיונית – הקיבוץ הדתי. השני - מה הדבר הנכון והטוב ביותר לעם ולמדינת ישראל, ומי עשוי להוביל אותנו הכי טוב לשם. לאור שיקול הדעת בשני עניינים אלו, על פי ניסיוני, אני מאמין שנכון להצביע לימינה", כתב אז.