דני דנון משיב לגבי לסקי: "ייצגת את עהד תמימי, עברתם כל גבול"

שגריר ישראל באו"ם לשעבר והמתמודד בפריימריז הליכוד משיב לחברת הכנסת ממרצ: "בגל הפיגועים תמכת במימון משפחות מחבלים, ישבת מולי ודבררת את חמאס במקום לגבות את צה"ל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/08/22 21:54 יא באב התשפב

דני דנון משיב לגבי לסקי: "ייצגת את עהד תמימי, עברתם כל גבול"
דני דנון, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שגריר ישראל באו"ם לשעבר והמתמודד בפריימריז הליכוד משיב למתקפות של גבי לסקי. בטוויטר הוא כתב: "ח"כ לסקי, כעו"ד ייצגת את עהד תמימי שפגעה בלוחמי צה"ל, בגל הפיגועים תמכת במימון משפחות מחבלים ואמש ישבת מולי ודבררת את חמאס במקום לגבות את צה"ל. המבצע הזה הוכיח לכל מי שהיה ספק - אף ממשלה שרוצה להילחם בטרור לא תוכל להיות תלויה באצבעות שלך ושל חברייך ממרץ והמשותפת. עברתם כל גבול".

כזכור, לסקי כתבה לו: "מאז אתמול אחד המועמדים בפריימריז של הליכוד חושב שאפשר לעשות עלי סיבוב בשביל הפריימריז שלו. הוא עושה בדיוק מה שעושים בליכוד כל הזמן - מייצר פייק ניוז ומשתמש בו נגד יריבים פוליטים תוך הסתה ושקרים. מסכן דני דנון שצריך להמציא עלי שקרים כדי להתברג ברשימה לכנסת".

לסקי הגיבה לו על מה שכתב נגדה בטוויטר: "בשעות הקרובות אמורה להכנס לתוקף 'הפסקת אש'. במהלך היום הקשה הזה, שבו תושבי עוטף עזה, גוש דן וירושלים רצו למקלטים, ראינו כיצד יו"ר האופוזיציה נתניהו - יחד איתי וחבריי בליכוד - מגבים את לוחמי צה"ל במאמצי הסברה ברשתות הבינלאומיות. ממש באותו זמן, אנשי הרשימה המשותפת וחבריהם ממרצ עסקו כל העת בהסתה נגד חיילינו ומתן רוח גבית לארגוני טרור שרוצים להרוג ישראלים חפים מפשע".