"אל תיגע לי בהלכה": בועז ביסמוט תקף את מתן כהנא וכך הוא הגיב

המתמודד הטרי בפריימריז הליכוד תקף את סגן שר הדתות על רקע רפורמת הגיור, וכהנא מיהר להגיב: "מוזמן ללמד את הרבנים הגדולים הרב חיים דרוקמן, הרב יעקב מדן, הרב דוד סתיו, הרב ראם כהן, הרב מלמד ועוד רבים אחרים דיני גיור"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/07/22 12:32 א באב התשפב

"אל תיגע לי בהלכה": בועז ביסמוט תקף את מתן כהנא וכך הוא הגיב
בעז ביסמוט, צילום: כיפה

נדמה שהמתקפות נגד מתן כהנא נרגעו בתקופה האחרונה, אבל תקופת הבחירות מחזירה אותם בכל העוז. בועז ביסמוט, העיתונאי והשגריר לשעבר, שהודיע על התמודדותו בפריימריז הליכוד, הגיע לאולפן כיכר השבת ותקף את כהנא על רפורמת הגיור שלו.

ביסמוט נגד כהנא

"רפורמת הכשרות ורפורמת הגיור כפי שנעשו, פסול בעיניי" אמר ביסמוט. "רעייתי, הכרתי אותה ולא הייתה יהודייה, אמרתי לעצמי לא ייתכן שהבן שלי לא יהיה יהודי. התחלנו תהליך גיור קשה, לא עשו הנחות. תיגע במה שאתה רוצה, אל תיגע לי בהלכה! בהלכה אתה מתאים את עצמך להלכה. אני היהודי מתאים את עצמי לתורה".

סגן שר הדתות תקף אותו בחזרה: "בועז ביסמוט מטיף לי על שמירת הלכה ומנסה ללמד אותי מה זה גיור על פי ההלכה. ביסמוט, אתה מוזמן ללמד את הרבנים הגדולים הרב חיים דרוקמן, הרב יעקב מדן, הרב דוד סתיו, הרב ראם כהן, הרב מלמד ועוד רבים אחרים דיני גיור. שבת שלום".

כזכור, בתקופה האחרונה ניצב כהנא על צומת דרכים והוא צריך להכריע בעתידו הפוליטיץ לאחרונה הוא כתב: "ממשלה רחבה שנשענת על הכוחות המרכזיים בעם חשובה פי אלף ממה יהיה התפקיד שלי. ממשלה צרה בעת הזו רעה מאוד למדינה. לא נוכל להתמודד עם אף אחד מאתגרי הליבה מולם אנו ניצבים. אעשה כל שאוכל כדי שתקום ממשלה רחבה".