הגיע לגבורות: בני בגין החליט לפרוש מהכנסת

חבר הכנסת מתקווה חדשה מודיע על פרישה בעקבות גילו: בני בגין מסר לגדעון סער כי הוא פורש מתפקידו כחבר כנסת, אך ימשיך להיות חבר בתקווה חדשה | כזכור, בנם של מנחם ועליזה כיהן בעבר כחברת כנסת ושר במסגרת הליכוד

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/07/22 18:39 כט בתמוז התשפב

הגיע לגבורות: בני בגין החליט לפרוש מהכנסת
בני בגין, צילום: פלאש 90, מרים אליסטר

בקרוב בן שמונים: חבר הכנסת בני בגין מסר בשעות האחרונות ליושב ראש "תקווה חדשה" כי הוא פורש מהכנסת. ההודעה מגיעה בעקבות גילו של בנו של מנחם בגין, שבקרוב יגיע לגיל 80. שר המשפטים גדעון סער, הודה לבגין על כך שנעתר לפנייתו להצטרף לתקווה חדשה וכן על עבודתו המסורה והמקצועית בכנסת.

בגין וסער

בגין וסער צילום: קמפיין תקווה חדשה

נשאר בתקווה חדשה

בגין הודיע כי לצד הפרישה הוא יישאר חבר תקווה חדשה וכי ייקח חלק במערכת הבחירות. כזכור, לאחר הצטרפותו למפלגה של סער, כתב בגין: "בשנים האחרונות ובייחוד בשנה האחרונה, אנחנו עדים לתופעה מוזרה ומסוכנת. דווקא מן הממשלה יוצאות התקפות חריפות, גסות, נגד מוסדות השלטון המרכזיים במדינת ישראל, המוסדות הממלכתיים שלנו. את התופעה הזו צריך להפסיק. הדרך להפסיק אותה היא באמצעות החלפת הממשלה".

בגין נולד בשנת 1943 למנחם ועליזה, והוא גאולוג במקצועו. בעבר כיהן כשר וחבר כנסת מטעם הליכוד. בנוסף, היה בין היתר ראש המכון הגיאולוגי לישראל. כיהן בממשלות ישראל כשר המדע, שר בלי תיק וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני.