בחירות 2022

עמית סגל נגד ההחלטה של נתניהו: "עלבון לליכוד"

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו אפשר ליועץ של אריאל שרון בזמן תכנית ההתנתקות להתמודד בפריימריז של הליכוד, הפרשם הסרוג עמית סגל תקף: "בחירה בו לכנסת תהיה עלבון לליכוד ובעיקר עלבון לאינטליגנציה" | ומה הטיפ של סגל לחברי הליכוד?

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/07/22 23:20 כו בתמוז התשפב

עמית סגל נגד ההחלטה של נתניהו: "עלבון לליכוד"
סגל, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בליכוד נעלו היום (ב') את האפשרות להתמודד בפריימריז של המפלגה ומי שהצליח להיכנס פנימה הוא לא אחר מאורן מגנזי שהיה יועץ של ראש הממשלה אריאל שרון בזמן תכנית ההתנתקות ואף סייע בהעברת ההתנתקות בכנסת. הפרשן הפוליטי של חדשות 12 תקף את נתניהו שאפשר למגנזי להתמודד למרות שלא היה חבר ליכוד מספיק זמן. 

עמית סגל תוקף: "לא אתפלא אם הוא יהיה העריק הראשון"

סגל כתב הערב בטוויטר: "היום גיליתי שנתניהו קיצר פז״ם לאורן מגנזי בדרכו להתמודד בליכוד. מגנזי הנ״ל היה היועץ של שרון בזמן ההתנתקות, פרש איתו לקדימה, והתגאה בתרומתו לגירוש יהודי גוש קטיף בימים שזה עוד היה פופולרי. בחירה בו לכנסת תהיה עלבון לליכוד ובעיקר עלבון לאינטליגנציה. לא אתפלא אם יהיה העריק הראשון".

הטיפ של עמית סגל לליכוד

הפרשן הוסיף עצה לחברי הליכוד: "במקום לעסוק בפעילות הפנאי החביבה עליהם של זיהוי בוגדים מדומיינים במחנה, מוטב לחלק מחברי הליכוד להתבונן כמה קל לעריקים להסתנן לשורותיהם אחרי רעייה ממושכת בשדות זרים. הם נפלו בזה עם הנגבי, עם אלקין ועם אחרים. כמה מילות סימפטיה והופ, מקבלים אנשי שמאל תומכי עקירת יישובים".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן