רמקולים בבית היהודי נערכים לבחירות ומוציאים ג'ינגל חדש

מפלגת הבית היהודי בראשות יוסי ברודני ממשיכה בהיערכות לבחירות ואפילו הוציאו ג'ינגל אותו אנחנו מפרסמים לראשונה, השיר מהלל את המגזר הסרוג: "הכיפה הסרוגה היא גדולה"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 22/07/22 12:24 כג בתמוז התשפב

בבית היהודי נערכים לבחירות ומוציאים ג'ינגל חדש
ברודני ומשה. יש מספר אחד, צילום: יעל צור

מפלגת הבית היהודי התחדשה השבוע עם נציג חדש בראש הרשימה, ראש עיריית גבעת שמואל יוסי ברודני. במפלגה מנהלים קמפיין עצמאי בשלב זה ולא מתאחדים עם רשימה קיימת, ואפילו הוציאו ג'ינגל חדש שעוסק בציבור הסרוג. נציין כי היום פורסם סקר לפיו ברודני יקבל בבחירות, אילו היו נערכות היום רק 0.6% מנדטים. 

השבוע התייחס ברודני לעתידו הפוליטי ואמר: "אין קשר לחיבורים. הבית היהודי תרוץ בבחירות האלה כמפלגה עצמאית ותרוץ בבחירות לבד, יהיה פתק של הבית היהודי. תהיה מפלגה שמייצגת את המיינסטריות של הציבור הדתי לאומי. אנחנו לא חוברים ומציע לא להאזין לספינים שירוצו ויהיו. אני מודע לזה שכולם רוצים אותנו. אנחנו מפלגה שורשית שבאה עם הרבה מאוד ערכים. אנחנו עוסקים בעשייה". 

ברודני על ימינה: לא מייצגת את הציבור הדתי לאומי

ברודני נשאל מה ההבדל בין מפלגת הבית היהודי לבין המפלגות האחרות במגזר. "ימינה לא מייצגת את הציבור הדתי לאומי וראינו את זה גם בבחירות האחרונות ולכן הם לא במשחק בכלל", הבהיר, "ויש את הציונות הדתית שהיא מתאימה לחלק מהציבור הדתי לאומי. יש הבדל גדול מאוד, הם דתיים ולאומיים ואנחנו דתיים לאומיים וישראלים. אנחנו באים מתוך גישה שהיא מחברת, מאחדת מלכדת, היא שיטה שבאה ואומרת שאנחנו יודעים גם לפתוח דף גמרא וגם להיות מעורבים בתרבות, להיות חלק מהחברה הישראלית".