קאמבק עכשיו זה רשמי: זהבה גלאון תתמודד מול יאיר גולן על ראשות מרצ

יושבת הראש לשעבר של מפלגת מרצ זהבה גלאון הודיעה שהיא תתמודד על התפקיד שוב: "אני חוזרת כי אני יודעת שאם לא תהיה מרצ"| חבר הכנסת רז: "נאמנה לערכים, ישרה, שנונה ומנוסה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/07/22 16:29 כ בתמוז התשפב

עכשיו זה רשמי: זהבה גלאון תתמודד מול יאיר גולן על ראשות מרצ
זהבה גלאון, צילום: Hadas Parush/FLASH90

בתקופה האחרונה היו הרבה ספקולאציות סביב זהותם של המתמודדים על תפקיד יושב ראש מפלגת מרצ. היום (ג') יושבת הראש המפלגה לשעבר זהבה גלאון הודיעה שתתמודד מול סגן השרה יאיר גולן על התפקיד הבכיר.

"אני חוזרת: מרצ חוזרת"

בהודעה שהיא הוציאה לתקשורת כתבה חברת הכנסת לשעבר: "אני חוזרת כי אני יודעת שאם לא תהיה מרצ, המאבק שלנו למען זכויות האדם והשוויון, למען הצדק החברתי והשלום, נמצא בסכנה. המדינה בסכנה. אני חוזרת ואני מבטיחה לעשות הכול כדי שמרצ תהיה שם, גדולה, ערכית וחזקה. אני חוזרת: מרצ חוזרת, ועכשיו אני צריכה אותך איתי".

 

בנוסף להודעה גלאון פרסמה ברשתות החברתיות סרטון קצר בו היא אומרת "מרצ חוזרת. אני חוזרת. מרצ חוזרת". ליד הסרטון היא הוסיפה גם טקסט קצר: "חוזרת. בואו איתי" יחד עם קישור לאתר הקמפיין שלה.

חבר הכנסת מרשימת מרצ מוסי רז מיהר לברך וכתב: "שמח על החלטתה של חברתי זהבה גלאון להתמודד לראשות מרצ. גלאון נאמנה לערכים, ישרה, שנונה ומנוסה, היא הכפילה בעבר את כוחה של מרצ ואני מאמין שביכולתה לחזק את מרצ שנית תומך בה בכל ליבי".