זהבה גלאון צפויה להכריז על חזרתה לפוליטיקה ותתמודד מול יאיר גולן על ראשות מרצ

אחרי שתמר זדנדברג פרשה וניצן הורוביץ הסיר את מועמדותו לראשות, רק יאיר גולן נותר במערכה על ראשות מרצ. למרות הכחשות חוזרות ונשנות מצידה, זהבה גלאון צפויה להכריז על חזרתה לפוליטיקה ותתמודד מולו על ראשות המפלגה

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/07/22 07:34 כ בתמוז התשפב

זהבה גלאון צפויה להכריז על חזרתה לפוליטיקה ותתמודד מול יאיר גולן על ראשות מרצ
זהבה גלאון. תנצח את גולן?, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

בחירות 2022 מתקרבות בצעדי ענק, ובמפלגות נערכים ומכינים את הרשימות. בין הקרבות המתוקשרים של סמוטריץ' ובן גביר, הניצחון הגורף של מרב מיכאלי וההחלטה של מרכז הבית היהודי על הצנחת ברודני, גם במרצ לא שוקטים על השמרים.

זנדברג ופריג' פרשו, הורוביץ לא יתמודד על הראשות

כזכור, בימים האחרונים המפלגה עוברת טלטלה כאשר זנדברג ופריג' פרשו ממנה, וניצן הורוביץ הודיע כי לא יתמודד על הראשות. מדיווחים עקשניים עולה כי היום (ג') צפויה להכריז זהבה גלאון, ראשת מרצ בעבר, על חזרתה לפוליטיקה והצגת מועמדות על ראשות הרשימה נגד היחיד עד כה שהגיש אחת כזאת, יאיר גולן.

אמש (ב') בטוויטר גלאון הכחישה מכל וכל וכתבה: "כשיהיה מה להודיע אודיע. אני חוזרת: כשיהיה מה להודיע אודיע". גלאון מכהנת כיום כנשיאת מכון המחקר זולת ועוסקת בכתיבה פובליציסטית. הקריירה הפוליטית שלה החלה ב-1999, והיא כיהנה בכנסת במשך 16 שנה. שימשה כיושבת ראש מפלגת מרצ בשנים 2012–2018.

לפי דיווח ב-ynet, גלאון לא תכנס מסיבת עיתונאים או תקיים כנס פוליטי אלא תודיע על ההחלטה בסרטון או בהודעה שהכינה מראש. את החחלטה על שובה לחיים הפוליטיים קיבלה גלאון לאחר שנחשפה לסקרים בהם היא שווה מנדט יותר מיאיר גולן בראשות הרשימה.