"רק ביבי" שלמה קרעי לא מתנצל על הפסלון של ביבי ומתקן את הדיווח

אחרי שעורר סערה עם פסלון מוזהב של בנימין נתניהו, חבר הכנסת מהליכוד מגיב לביקורות ומתקן: "מדובר במשרד של חבר, שזה התחביב שלו. משעשע וראוי בעיניי. רק ביבי!"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/07/22 11:01 טו בתמוז התשפב

שלמה קרעי לא מתנצל על הפסלון של ביבי ומתקן את הדיווח
שלמה קרעי, צילום: פלאש 90

סערת הפסלון: אחרי כשהכתב הפוליטי יובל שגב פרסם תמונה בה נראה חברת הכנסת שלמה קרעי יושב לצד פסלון מוזהב של בנימין נתניהו, קרעי מגיב. "התצלום ב'מטה' שלי אתמול הדליק כאן כמה שמאלנים... לידיעתכם, מדובר במשרד של חבר, שזה התחביב שלו. בסרטון תוכלו למצוא עם נתניהו, גם את בן גוריון, טראמפ, מלכת אנגליה ועוד... תיהנו".

"איפה היית בזמן אותו שיעור?"

הוא הוסיף: "מה שלא מוצא חן בעיני השמאלנים שסוגדים לחלול הרזרבי, הופך את זה למשעשע וראוי יותר בעיניי... רק ביבי!". כזכור, שר האוצר כתב בטוויטר בציוץ תגובה: "לֹא תַעֲשֶׂה לְךָ פֶסֶל וְכָל תְּמוּנָה (ספר שמות, פרק כ', פסוק ג'). שלמה קרעי, בתור תלמידו של הרב מאזוז, איפה היית בזמן אותו שיעור?". כידוע, קרעי למד בישיבת כסא רחמים ואף שירת במסלול השירות הצבאי החרדי של נצח יהודה.

חבר כנסת אחר שהצטרף להתקפות הוא לא אחר מאשר יום טוב כלפון, שחזר לכנסת אחרי פרישתו של שיקלי. "הגימטריה של ״קרעי״ עם הכולל זה 381. 381 זו גם הגימטריה של ״עובד עבודה זרה״. מ.ש.ל", כתב בטוויטר כלפון.

"לא ישאר ממך זכר"

חבר הכנסת מהליכוד החזיר לליברמן במתקפה משלו: "אלוהי כסף ואלוהי זהב לא תעשו לכם. הקראת את זה לבת שלך לפני שהעברת אליה מיליונים לחשבון? וחוץ מזה, של נעליך מעל רגליך, עוכר ישראל, לפני שאתה מזכיר על דל שפתיך את שמו של מו"ר הרה"ג מאזוז. בעז"ה, אחרי הבחירות, לא ישאר ממך זכר פוליטי, חוץ מפסלון קטן ומכוער במשרד של החבר שלי".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן