נחמן שי תוקף: "כחול לבן וגנץ הם לא העבודה החדשה, גנץ הוא לא רבין"

שר התפוצות תוקף את האיחוד של בני גנץ וגדעון סער ותוהה: "מה הם אומרים על בנייה בהתנחלויות? לדעתי היא לא עומדת בשום מקום" | סקר מנדטים חדש: העבודה עומדת על 5, כחול לבן התקווה החדשה על 14

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/07/22 08:46 יג בתמוז התשפב

נחמן שי תוקף: "כחול לבן וגנץ הם לא העבודה החדשה, גנץ הוא לא רבין"
נחמן שי, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

האיחוד הפוליטי של בני גנץ וגדעון סער ממשיך לעורר הדים. שר התפוצות ממפלגת העבודה התייחס בראיון ברשת ב' לאיחוד, ותקף את עמדות המפלגה למרות שטען כי הוא מרוצה. "אני תוהה מה הם אומרים על בנייה בהתנחלויות? זה המבחן הראשון שיבהיר איפה עומדת המפלגה החדשה. לדעתי היא לא עומדת בשום מקום".

"מרוצה מהתאחדות"

הוא הוסיף: "אני מרוצה מהתאחדות שתוכל למשוך מצביעי ימין ולחזק את מתנגדי ביבי אך זו לא תכנית עבודה", אמר שי. לדבריו, "כחול לבן וגנץ הם לא העבודה החדשה וגנץ הוא לא רבין. אלה לא היו מעולם העמדות של העבודה. הוא הולך עם מפלגת ימין ליברלי. רבין ישב בממשלת אחדות וגם אנחנו נשב, אבל לא באותה מפלגה. הם כבר שתו לנו את המנדטים".

כזכור, בתחילת השבוע התאחדו גנץ וסער לבית פוליטי משותף, ובסקר שנערך במכון קנטאר בראשות דודי חסיד ופורסם אמש (ב') במהדורת החדשות של כאן 11, נראה כי הרעיון של רשימה משותפת לשני השרים הבכירים אכן מצליח.

גנץ וסער מתחבקים לאחר ההועדה על האיחוד

גנץ וסער מתחבקים לאחר ההודעה על האיחוד צילום: Tomer Neuberg/Flash90

מפלגת כחול לבן התקווה החדשה זוכה בסקר למספר מרשים של 14 מנדטים, ובמידה ויצטרף גם גדי אייזנקוט, הרמטכ"ל לשעבר, המפלגה בראשות גנץ תזכה ללא פחות מ-17 מנדטים. העבודה זוכה לחמישה מנדטים.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן