בחירות 2022

"העמקת האחדות" עוד פיצול במגזר: קמה מפלגה דתית לאומית חדשה

למרות שלא חסרות מפלגות בציונות הדתית, אמש מפלגה חדשה בשם, "דתי לאומי ישראלי למען כלל ישראל" נרשמה אתמול ברשם המפלגות ותנסה לכבוש את לב המגזר

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 07/07/22 11:06 ח בתמוז התשפב

עוד פיצול במגזר: קמה מפלגה דתית לאומית חדשה
צילום: פלאש 90

הבית היהודי, ימינה, הציונות הדתית ונעם, לא מעט מפלגות מתחרות על ייצוג המגזר הדתי לאומי בכנסת, אבל אתמול מפלגה חדשה נרשמה ברשם המפלגות, בניסיון לזכות בקולות של המגזר הדתי לאומי. אלו הערכים של המפלגה החדשה. 

מפלגה דתית חדשה

שמה המלא של המפלגה: "דתי לאומי ישראלי למען כלל ישראל", ועל פי המסמך שהוגש לרשם העמותות, מטרות המפלגה הן: קידום ערכיו ועקרונותיו של הציבור הדתי הלאומי, העמקת האחדות בעם, חיזוק ערכי היהדות והמסורת וטיפוח הערבות ההדדית.

המפלגה החדשה

המפלגה החדשה צילום: ללא

פריימריז בציונות הדתית: נחשפה שיטת ההצבעה הייחודית

במקביל, שבוע לאחר שהועדה הציבורית המלווה את הפריימריז של מפלגת הציונות הדתית פרסמה את לוחות הזמנים של הבחירות והגשת המועמדויות חושפים היום במפלגה כי לראשונה ובאופן תקדימי יתקיימו בחירות דיגיטליות תוך שימוש בכלים טכנולוגיים חדשניים שיאפשרו הצבעה מכל נקודה בעולם דרך המכשיר הנייד או המחשב האישי. בציונות הדתית מסבירים כי לראשונה לא ידרשו המתפקדים להגיע לעמדות קלפי ומדגישים כי טכנולוגיית ההצבעה שתאפשר הצבעה מכל מקום דרך הנייד או המחשב תערך בסטנדרטים הגבוהים ביותר של אבטחת המידע וטוהר הליך הבחירה.