התפקיד החדש של נפתלי בנט

נפתלי בנט עזב את לשכת ראש הממשלה ביום חמישי בלילה אבל כבר ביום ראשון הקרוב הממשלה תאשר תפקיד חדש עבורו, לצד תיק אירן ותפקיד ראש הממשלה החליפי

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 02/07/22 21:02 ג בתמוז התשפב

התפקיד החדש של נפתלי בנט
בנט, צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

נפתלי בנט הוא כבר לא ראש ממשלת ישראל אבל עדיין מחזיק במספר תפקידים, בניהם תיק איראן, תיק הדתות וההתיישבות ותפקידי ראש הממשלה החליפי. מחר (א') יקבל בנט תפקיד חדש.

‏הממשלה תאשר ביום ראשון את מינויו כחבר בוועדת שרים לענייני שב"כ. בנט יחליף את סגן השר מתן כהנא שלא יכול לשמש בתפקיד מאז התפטר והפך לסגן שר. בנוסף, הממשלה תאשר שוב את מינויו של אביר קארה לסגן שר במשרד ראש הממשלה, מינוי שפקע בעקבות החילופים. מדובר בישיבת ממשלה ראשונה בראשות ראש הממשלה החדש יאיר לפיד.

ביום שישי נפרד סגן שר הדתות מתן כהנא מבנט וכתב בפייסבוק: "אחי, לא חשבתי שנצטרך לסכם את תקופת היותך ראש הממשלה ה- 36 כעבור שנה, אבל הנה אנחנו כאן. וכמו תמיד, אנחנו עם הפנים להמשך. נפגשנו לפני 32 שנה (פחות חודש) ומאז אנחנו חברים. את כל מה שראיתי בך כחבר לצוות בסיירת מטכ"ל, ראיתי בך גם כראש הממשלה. רק הפעם בגדול.

את הערכים. הציונות. אהבת עם ישראל. המדינה לפני הכל. את המנהיגות, הנחישות, הדבקות במשימה. ההסתכלות הרחבה והירידה לפרטים. וגם לפעמים את הריצה קדימה כשלא כולם עומדים בקצב.

נפתלי אחי היקר, היה לי הכבוד. אני בטוח שתמצא את הדרך להמשיך לתרום לעם הנפלא שלנו. אני בטוח שתמצא את הדרך לשרת את עם ישראל. את המנגינה שלך אי אפשר להפסיק".