סמוטריץ': "אני ישן שלוש שעות בלילה כדי לפצח את האתגר הזה"

יושב ראש מפלגת הציונות הדתית התייחס בפתח ישיבת הסיעה לניסיונות להקים ממשלה עוד בכנסת הזו וטען כי הדבר אפשרי: "אני אומר ללפיד ולניר אורבך תנו לתהליכים האלה להבשיל. זה אפשרי" | הוא הגיב גם לדבריו של ליברמן נגד מפלגתו: "איש מפיץ רעל. צריך להתעלם ממנו לחלוטין, קוריוז מסוכן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/06/22 15:59 כח בסיון התשפב

סמוטריץ': "אני ישן שלוש שעות בלילה כדי לפצח את האתגר הזה"
סמוטריץ', צילום: Olivier FItoussi/Flash90

יו"ר מפלגת הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' אומר היום (ב') בפתח ישיבת הסיעה כי יעשה הכול כדי לדחות את פיזור הכנסת ולאפשר הקמת ממשלה חלופית עוד בכנסת הנוכחית. הוא האשים את חברי הממשלה בהליכה לבחירות ובמשבר הכלכלי.

אירוע הזוי

בפתח הישיבה אמר סמוטריץ': "אנחנו באירוע דרמטי שלא נאמר הזוי. אנשים שבמשך שנה שלמה הטיפו על הצורך למנוע בחירות על כל מה שבא בעקבותיהם. אנשים שנימקו והצדיקו בצורך למנוע בחירות הפניית עורף לכל ההבטחות. הצדיקו הקמת ממשלת שמאל שנתמכת על ידי האחים המוסלמיים".

יו"ר הציונות הדתית אמר כי "אני ישן 3 שעות בלילה כדי לפצח את האתגר הזה ולהקים ממשלה רחבה ציונית ולאומית עוד בכנסת הזו. אני אומר ללפיד ולניר אורבך תנו לתהליכים האלה להבשיל. זה אפשרי". עוד הוסיף סמוטריץ' כי הגיעו לסיכום בישיבת ראשי אופוזיציה "לעשות הכול כדי לדחות את פיזור הכנסת לשבוע הבא ובימים האלה נהפוך כל אבן כדי למנוע את ההליכה המיותרת הזו לבחירות".

סמוטריץ' עונה לליברמן

כזכור, מוקדם יותר היום (ב') אמר שר האוצר ליברמן כי לא ישב עם מפלגת "הציונות הדתית" והתבטא בחריפות נגדה: "מפלגת הציונות הדתית היא אנטי ציונית". לשאלת עטרה גרמן השיב סמוטריץ': "הוא סוכן כאוס. איש מפיץ רעל. צריך להתעלם ממנו לחלוטין, הוא קוריוז מסוכן".