"לא נשב עם נתניהו והחרדים"

שר האוצר ויו"ר מפלגת ישראל ביתנו מתכונן לבחירות ומודיע כי לא יסכים לשבת עם נתניהו או ש"ס ויהדות התורה, ליברמן מסביר: "אנחנו מפלגה ייחודית עם תפיסת עולם. המטרה הראשונה בבחירות היא למנוע מנתניהו לחזור לשלטון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/06/22 20:57 כו בסיון התשפב

"לא נשב עם נתניהו והחרדים"
ליברמן נגד החרדים, צילום: Flash90

לקראת שבוע דרמטי וההכרזה הסופית על פיזור הכנסת, שר האוצר אביגדור ליברמן מסמן את היעדים לבחירות ומודיע אלו מפלגות הוא מחרים, "כרגע ש"ס ויהדות התורה חייבים להישאר באופוזיציה". על העשייה שלו במשרד האוצר הוא אומר: "גירעון אפס, אבטלה קרובה לאפס".

בראיון מיוחד שהעניק ליברמן לחדשות 12 בתכנית פגוש את העיתונות, יו"ר מפלגת ישראל ביתנו חידד את החרם שלו ומפלגתו על גוש הימין. "כרגע ש"ס ויהדות התורה חייבים להישאר באופוזיציה. כל מי שמנסה לתרץ מתכוון למכור להם. לא נשב עם נתניהו בשום תנאים ונסיבות, וגם לא עם ש"ס ויהדות התורה. רוצים ממשלה ליברלית, לאומית", אמר ליברמן.

"המטרה הראשונה בבחירות היא למנוע מנתניהו לחזור"

שר האוצר הוסיף: "אנחנו מפלגה ייחודית עם תפיסת עולם. המטרה הראשונה בבחירות היא למנוע מנתניהו לחזור לשלטון, מ-1977 הנהגת החרדים יושבת בממשלות לסירוגין, והציבור החרדי הפך ליותר עני ונזקק, ופחות משכיל. ההנהגה החרדית, ש"ס ויהדות התורה - רוצים כל חרדי כמה שיותר עני, מסכן ובור. ככה הם שולטים בציבור הזה, באמצעות קצבאות. את זה אנחנו רוצים למנוע". 

על כהונתו במשרד האוצר אמר השר, "אנחנו משאירים ממשלה עם תקציב, גירעון אפס, אבטלה קרובה לאפס. אישורי בנייה של יחידות דיור - בשיא של 30 שנה, האינפלציה בבריטניה הגיעה ל-9.1% ובגרמניה משלמים על חשמל פי שלוש מישראל".