בנט מאיים: "מציע לאויב לא לנצל את המצב הפוליטי"

רגע לפני שיסיים את תפקידו כראש הממשלה, בנט מתגאה בהישגים הביטחוניים באודת עזה ומזהיר את חמאס מניצול המצב הפוליטי הרעוע | "השנה השקטה ביותר לתושבי שדרות, אשקלון ועוטף עזה מזה 15 שנה. הנורמל החדש בדרום זה שקט, ביטחון וחיים נורמליים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/06/22 14:13 כג בסיון התשפב

בנט מאיים: "מציע לאויב לא לנצל את המצב הפוליטי"
בנט באוגדת עזה, צילום: חיים צח / לע"מ

בצל המצב הפוליטי הרגיש, ראש הממשלה ביקר באוגדת עזה וקיים הערכת מצב יחד עם מפקד פיקוד דרום, מפקד אוגדת עזה ומפקדים נוספים. בהערכת המצב אמר בנט כי זו הייתה השנה השקטה ביותר לתושבי עוטף עזה מזה 15 שנה, והתייחס למצב הפוליטי: "מציע לאויב לא לנצל את המצב הפוליטי על מנת להפר את שנת השקט בדרום".

בנט: "זאת תמונת הניצחון האמתית"

במסגרת הערכת המצב דנו בעיקרי התפיסה האסטרטגית בזירה הפלסטינית ובעזה בפרט, והוצגה תמונת המצב המבצעית. בתום הביקור באוגדה, נפגש בנט עם ראש המועצה האזורית אשכול, גדי ירקוני, ועם תושבי המועצה האזורית. 

ראש הממשלה, נפתלי בנט, בתום הדיון באוגדה: "סיימתי עכשיו הערכת מצב עם מפקד פיקוד הדרום ומפקד אוגדת עזה. אנחנו עכשיו מסכמים את השנה השקטה ביותר לתושבי שדרות, אשקלון ועוטף עזה מזה 15 שנה. הנורמל החדש בדרום זה שקט, ביטחון וחיים נורמליים. הדרום והאזור בשיא של ביקושים, משפחות חדשות ובתים חדשים שנבנים פה. זאת תמונת הניצחון האמיתית. אנחנו בתקופה של אי יציבות פוליטית, אבל היציבות הביטחונית חייבת להישמר. אני לא מציע לאף אחד בצד השני לנסות לאתגר את זה".

בפגישתו עם תושבי המועצה האזורית אשכול סיפר לתושבים על ביקוריו הרבים באיזור, עוד בתפקידיו הקודמים. ראש הממשלה אמר לתושבים כי הוא מאחל להם שהשגרה והשקט שחוו בשנה האחרונה, הודות למדיניות הממשלה, יימשכו גם בשנים הבאות.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן