פיזור הכנסת | נתניהו: "מבטיח עתיד ורוד, לא נשב עם עבאס"

אחרי ההודעה על פיזורה של הכנסת, ראש האופוזיציה ויושב ראש הליכוד בהצהרה: "אחרי כל הנדוס התודעה יש צורך לשקם את מדינת ישראל, יהיו עוד הסכמי שלום" | התאריך המסתמן לבחירות: ראש חודש חשוון

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 20/06/22 21:35 כא בסיון התשפב

פיזור הכנסת | נתניהו: "מבטיח עתיד ורוד, לא נשב עם עבאס"
נתניהו בהצהרה. עתיד ורוד, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

צפו בהצהרה של נתניהו:

אחרי ההחלטה הדרמטית על פיזור הכנסת, ראש הממשלה לשעבר נתניהו בהצהרה: "יש כאן ממשלה שנכנעה לטרור, ממשלה שאמרו לי הרבה אזרחים 'הרגשנו שהמדינה נשמטה מתחת לרגלינו'. ההצהרה של בנט ולפיד שהם דואגים לאזרחי ישראל, זה שטויות. אחרי כל הנדוס התודעה יש צורך לשקם את מדינת ישראל. אני מתכוון לשקם את המדינה".

יהיו עוד הסכמי שלום

נתניהו סיפר: "אני שומע את זה ברחוב, חלק מהם הם אנשים שלא הצביעו בשבילי, אני מתכוון לעשות זאת יחד עם חבריי. הבאנו 4 הסכמי שלום היסטוריים ואני משוכנע שנביא עוד הסכמי שלום הרבה יותר מהר ממה שחושבים. יש לנו עתיד מזהיר ואני מבטיח להפוך את העתיד לוורוד יותר".

הוא התייחס גם למצב הפוליטי המורכב וטען כי הליכוד נערך לבחירות, ויבחן שריוני לחברי ימינה: "קודם כל אנחנו נערכים לבחירות. לגבי הממשלה החלופית, האפשרות הזו נפסלה על ידי הקואליציה. הליכוד אישר את בקשתי לאפשר כמה שריונים, זה נוהל קבוע. יש לי הערכה עצומה לאנשים שהיו נאמנים לאידאולוגיה שלהם".

לא נשב עם עבאס

על שיתוף פעולה עם עבאס ורע"מ הבהיר נתניהו: "אני לא ישבתי עם מנסור עבאס ולא אשב איתו. שהיינו צריכים קול אחד מנסור עבאס פנה אליי דרך אנשים ואני סירבתי, לא העיה אז לחץ. אני אמרתי שמדינת ישראל לא תהיה תלויה באחים המוסלמים. הדבר היחיד שדיברנו עליו היה תמיכה שלהם בחוק שיבחר את ראש הממשלה הבא. לא עשינו ולא נעשה את זה".