צפו נתניהו קורא לניר אורבך: "אסור לך להיות חלק מהביזיון, המתחיל במצווה אומרים לו גמור"

ראש האופוזיציה ויושב ראש הליכוד בקריאה לחבר הכנסת ניר אורבך לחזור לימין, ותוקף בחריפות את ראשי הקואליציה: "בנט לפיד ועבאס איבדו שליטה על הכלכלה, הם איבדו שליטה על הממשלה, הם איבדו שליטה על המדינה, הם איבדו שליטה על הבושה"

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 20/06/22 15:24 כא בסיון התשפב

נתניהו קורא לניר אורבך: "אסור לך להיות חלק מהביזיון, המתחיל במצווה אומרים לו גמור"
נתניהו. אורבך ישמע?, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בצל המצב הפוליטי הרעוע, ראש האופוזיציה בנימין נתניהו קורא בפתח ישיבת הסיעה לניר אורבך לפרק את הממשלה. יושב ראש הליכוד תקף את בנט, לפיד ועבאס ואמר: "בנט לפיד ועבאס איבדו שליטה על הכלכלה, הם איבדו שליטה על הממשלה, הם איבדו שליטה על המדינה, הם איבדו שליטה על הבושה. הם צריכים ללכת הביתה".

צפו בנתניהו קורא לאורבך:

"עמיחי שיקלי ועידית סילמן כבר הבינו"

הוא הוסיף: "בשביל הכיסא שלהם הם מוכנים לאבד שליטה גם על יהודה ושומרון. ממשלת ׳האחים המוסלמים׳ לא מסוגלת להעביר בעצמה את תקנות יו״ש, ובמקום לפזר את הכנסת ולאפשר את הארכת התקנות - הם מעדיפים לשרוד ולשמור על הכיסא שלהם".

ניר אורבך

ניר אורבך. קריאה מנתניהו | צילום: Yonatan Sindel/flash90

ומכאן הוא פנה לאורבך: "את האמת הזאת עמיחי שיקלי ועידית סילמן כבר הבינו את זה. ניר אורבך, גם אתה הבנת את זה. אסור לך להיות חלק מהביזיון הזה. אסור לך להיות חלק מהבושה הזאת. הרי כבר עשית צעד חשוב להתנתק מהממשלה המסוכנת הזאת - עכשיו הגיע הזמן להשלים את המלאכה. המתחיל במצווה אומרים לו גמור, ולכן אני קורא מכאן לניר אורבך ולחברות וחברי הכנסת שנבחרו בקולות הימין - הגיע הזמן לחזור לימין".

מוקדם יותר היום (ב') כינס שר האוצר את סיעת ישראל ביתנו לישיבת סיעה, בה התייחס גם הוא לחבר הכנסת ניר אורבך: "לא הצלחתי לדבר איתו לא בטלפון ולא פנים מול פנים. אשמח לקבל איתו טלפון ולשוחח איתו אישית. השארתי שתי הודעות לניר אורבך, והוא טרם חזר אליי".