אורבך לא יגיע לישיבת הסיעה של ימינה והקואליציה בצרות

חבר הכנסת ניר אורבך מימינה ממשיך להחרים את הקואליציה ולא יגיע היום לכנסת ולישיבת הסיעה של המפלגה, מה שמביא לעוד יום של מבוכה לקואליציה | מנגד אורבך לא מתחייב להצביע בעד פיזור הכנסת

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 20/06/22 11:44 כא בסיון התשפב

אורבך לא יגיע לישיבת הסיעה של ימינה והקואליציה בצרות
בנט ואורבך , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שבוע עבר מאז ההודעה הדרמטית של חבר הכנסת ניר אורבך מימינה, במהלכה הודיע, "אינני חלק מהקואליציה". למרות שנתן לראש הממשלה נפתלי בנט פתח הצלה קטן, נראה כי האחרון לא מצליח להחזירו לשורות הקואליציה ולכיפה נודע כי הקו החדש של אורבך יימשך גם היום. 

אורבך ממשיך בחרם

אורבך לא מתכוון להגיע היום לכנסת וכן לישיבת סיעת ימינה. מה שמותיר את ישיבת הסיעה כמעט ריקה לאור ההיעדרות של השרה שקד שטסה לחו"ל. בינתיים חבר הכנסת איתן גינזבורג מחליף אות אורבך ומנהל דיון בוועדת הכנסת. במקביל, אורבך מסרב להתחייב לאופוזיציה כי יצביע בעד ההצעה לפיזור הכנסת שתעלה ביום רביעי הקרוב לקריאה טרומית. ראשי סיעות האופוזיציה החליטו שלא לחכות לאורבך והעלו את ההצעה לסדר היום, במקרה הצורך אם אורבך יתנגד, ההצעה תימשך ברגע האחרון. 

"אורבך בחר ברגע האחרון לעזוב"

הבוקר יו"ר מפלגת הבית היהודי, חגית משה התראיינה לגלי צה"ל ותקפה את אורבך על ימיו הארוכים במפלגת הבית היהודי: "אורבך היה 8 שנים מנכ''ל המפלגה ובחר ברגע האחרון לקום, לעזוב ולהשאיר את הכל תוהו".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן