בצל המשבר בימינה: שקד תמריא לביקור מדיני במדינה ערבית

בשיאו של המשבר בימינה סביב איומי הפרישה של חבר הכנסת ניר אורבך, שרת הפנים איילת שקד שמקורבת לח"כ המתנדנד תטוס מחר לביקור מדיני במרוקו ותיפגש עם מספר בכירים

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/06/22 14:08 כ בסיון התשפב

בצל המשבר בימינה: שקד תמריא לביקור מדיני במדינה ערבית
איילת שקד. , צילום: פלאש 90

בזמן שסיעת ימינה נקרעת מבפנים, שרת הפנים איילת שקד תמריא מחר (ב') לביקור מדיני במרוקו. השרה צפויה לקיים סדרת פגישות עם שר הפנים, שר החוץ, שרת התכנון, שר הכלכלה ובכירים בממלכת מרוקו. במסגרת הביקור השרה צפויה לכונן שיתוף פעולה בנושא הבאת עובדים זרים בתחומי הבניין והסיעוד ממרוקו לישראל.

כזכור, סיעת ימינה נמצאת במשבר רציני עם פרישתו הזמנית של חבר הכנסת ניר אורבך מהקואליציה. מאז שהודיע על הפרישה שקד נפגשה עם אורבך והשניים נחשבים למקורבים מאוד. טרם ברור אם אורבך יצביע השבוע בעד פיזור הכנסת.

קמפיין לחץ על ניר אורבך

המטה המשותף להפלת הממשלה המורכב ממספר ארגוני ימין יוצא היום (ו') בקמפיין מיוחד נגד חבר הכנסת ניר אורבך, בתקשורת הציונות הדתית פורסמו מודעות תחת הכותרת "ניר הניסוי נכשל, גם אתה!" ודורשים ממנו להפסיק ולתת הצהרות ריקות מתוכן ויותר לבצע.

על המודעות שיפורסמו בשלטי חוצות גדולים בשבוע הבא בירושלים נכתב גם "חלאס איומים הגיע הזמן למעשים, ניר גם אתה יודע - ההצהרות שלך לא משנות דבר ומאפשרות לבנט ולממשלה הנשענת על הרשימה המשותפת ותומכי הטרור להרוויח זמן ולהמשיך. תעצור את זה עכשיו" נכתב.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן