גורמים בקואליציה: "סער בפאניקה, שיקול הדעת שלו שגוי"

אחרי המשבר אתמול בהצבעה על שכר המינימום, גורמים בקואליציה תוקפים את שר המשפטים גדעון סער שהשבוע גם לא הצליח להעביר את תקנות יו"ש וגם הסתכסך עם מפלגות השמאל: "הוא בפאניקה"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 09/06/22 13:38 י בסיון התשפב

גורמים בקואליציה: "סער בפאניקה, שיקול הדעת שלו שגוי"
גדעון סער, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

לא רגוע בקואליציה: שר המשפטים גדעון סער נמצא השבוע במוקד של שתי סערות פוליטיות. מה שהחל בנפילתן של תקנות יו"ש במליאה אחרי ההצבעה של חברי רע"מ וזועבי נגד התקנות, המשיך לסערה של ממש כאשר חברי העבודה ומרצ לא הצביעו נגד חוק העלאת שכר המינימום ובניגוד לעמדתו של סער.

"גדעון סער בפאניקה"

גורמים בקואליציה אומרים היום לחדשות כיפה בעקבת הסערות הפוליטיות כי יש להם ביקורת רבה על סער, הגורמים תקפו: "סער בפאניקה, השיקול דעת שלו שגוי". מנגד, גורמים בתקווה חדשה אמרו אמש על התנהלות מפלגות השמאל: "מפלגות השמאל בקואליציה פועלים בצורה פופוליסטית ובאופן שיטתי וחסר אחריות נגד החלטות ממשלה, מפרים משמעת קואליציונית ופועלים לפירוק הממשלה".

סער: "הפרת שבועת האמונים בדם קר"

שר המשפטים התייחס היום למשבר תקנות יו"ש ואמר: "לרמיסה כה גסה של האינטרס הלאומי והציבורי למען אינטרסים פוליטיים יש, לדעתי, השלכות קשות, עוד הרבה מעבר לתוצאות הבלתי נסבלות של ההמנעות מהחקיקה במקרה זה. לא העליתי על דעתי שאצפה במחזה כזה שהוא הפרת שבועת האמונים בדם קר מצד כה רבים מחברי הכנסת. אני מקווה שיעלה בידנו לתקן את המעוות ובהקדם״.