עמית סגל: שקד מנסה למנוע מאורבך לפרוש מהקואליציה

עמית סגל, הפרשן הפוליטי הסרוג של חדשות 12 מפרסם כי הלילה התקיימה עוד פגישה לילית בין שרת הפנים איילת שקד וחבר הכנסת ניר אורבך כאשר המטרה של שקד היא למנוע מאורבך לפרוש מהקואליציה

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/06/22 09:05 י בסיון התשפב

עמית סגל: שקד מנסה למנוע מאורבך לפרוש מהקואליציה
איילת שקד. , צילום: פלאש 90

הטלטלה בימינה לא עוצרת: חבר הכנסת ניר אורבך ששוקל ברצינות לפרוש מהקואליציה בימים הקרובים נפגש הלילה עם שרת הפנים איילת שקד שמנסה למנוע את פרישתו מהקואליציה בכדי שהממשלה תשרוד, כך על פי הדיווח של הפרשן הסרוג של חדשות 12, עמית סגל. 

עמית סגל: על פי מקורבים אורבך ושקד מתואמים

סגל הוסיף וכתב: "על פי מקורבים, השניים מתואמים, ולא מנסים לשכנע זה את זה". נזכיר כי אתמול דווחנו לראשונה על פגישה ארוכה בין שקד לאורבך לאחריה הודיע אורבך כי הוא מתכוון לקבל החלטה בימים הקרובים וכי הוא מבין שהקואליציה גמורה.

מנכ"לית מפלגת ימינה סטלה ויינשטיין הגיבה לסערה במפלגת ימינה ואמרה בראיון ל-103FM: "בגלל ההטרוגניות הלא פשוטה של הקואליציה הזו, אני מאוד מקווה ומאמינה שיחד נצליח לקבל את ההחלטה הנכונה, לא שוחחתי איתו, אבל אני סומכת עליו, ואני מכירה את האדם הטוב וההגון שהוא. מקווה שיפעל על פי שיקול דעת לטובתם של האזרחים, יש לנו עדיין עבודה לעשות". על סילמן אמרה: "עמדתי היא שצריך להפריש אותה, צריך להפריש את עידית סילמן ולנקוט נגדה באמצעים נוספים.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן