"משפחת נתניהו מוכנה לקבל את שקד"

אחרי שאתמול נצפתה שרת הפנים איילת שקד לוחצת ידיים עם בני הזוג בנימין ושרה נתניהו, וברקע הגישושים של ניר אורבך לפרישה מהקואליציה אומר חבר הכנסת דוד ביטן: "משפחת נתניהו מוכנים לקבל את שקד, אין שום בעיה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/06/22 08:17 י בסיון התשפב

"משפחת נתניהו מוכנה לקבל את שקד"
נתניהו ושקד, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אירוע נדיר התרחש הלילה: יו"ר האופוזיציה חבר הכנסת בנימין נתניהו ורעייתו שרה נצפו כשהם משוחחים בחיוך עם שרת הפנים איילת שקד, בין הנוכים נרשמו לחיצות ידיים, אחרי שנים ארוכות של דיווחים על נתק ושנאה הדדית. 

"מוכנים לקבל את שקד"

אחרי פרסום התמונה, אומר הבוקר חבר הכנסת דוד ביטן מהליכוד בראיון ל103FM: "מבחינת הליכוד אין עתיד כרגע לאיילת שקד, אבל לשיתוף פעולה, כן. בעיקר נתניהו מבין שזו חובה אם רוצים להתקדם הלאה, מבחינת משפחת נתניהו מוכנים לקבל את שקד, אין שום בעיה".

שקד: "נתניהו וסמוטריץ' מאמצים את אג'נדת הרשימה המשותפת"

מנגד, שקד תקפה אתמול את נתניהו ואמרה על תקנות יו"ש שנפלו בכנסת השבוע: "אני מקווה מאוד שתקנות יו"ש יעברו ושראשי הרשויות כאן יסייעו לנו. צר לי שנתניהו וסמוטריץ' מאמצים את אג'נדת הרשימה המשותפת ומפילים חוק חשוב. אחרי שהאופוזיציה הפילה את חוק האזרחות, הצלחנו להעביר אותו. זה נכון שהאחריות עלינו להעביר את תקנות יו"ש ואנו עובדים על זה כדי לאשר זאת. אם החוק ייפול, זה יהווה בעיה גדולה לתושבים ואנחנו בוחנים איך לעקוף זאת. יש בעיה בקואליציה ואנחנו מטפלים בה. צריך להבין שהמדינה חשובה יותר מהכל. אני קוראת לראשי המועצות ביו״ש תשימו את הפוליטיקה בצד ותדאגו לתושבים".