כהנא תוקף "מפלגות ימניות חברו לטיבי ועודה והצביעו נגד האינטרסים של ההתיישבות ומדינת ישראל"

אחרי שעידית סילמן הפילה במליאת הכנסת את מינויו לשר הדתות, חבר הכנסת מתן כהנא מאותת לסילמן: "לא חלק מסיעת ימינה. אני מניח שיהיו לכך השלכות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/06/22 13:41 ח בסיון התשפב

"מפלגות ימניות חברו לטיבי ועודה והצביעו נגד האינטרסים של ההתיישבות ומדינת ישראל"
צילום: דוברות הכנסת

אחרי שחברת הכנסת עידית סילמן הצביעה הלילה (ג') לראשונה נגד הקואליציה כשסיכלה את מינויו של חבר הכנסת, סגן שר הדתות מתן כהנא לתפקיד שר. כהנא מתייצב היום מול המצלמות ומעביר מסר לסילמן לפיו להתנהלות שלה יהיו השלכות.

כהנא: "מפלגות ימניות חברו לטיבי"

בכנס דמוקרטtv אמר כהנא לעיתונאית אמילי עמרוסי: "עידית סילמן הוכיחה אתמול במעשיה באופן סופי ומוחלט שהיא לא חלק מסיעת ימינה. אני מניח שיהיו לכך השלכות. נפעל מתוך שיקול דעת, לא מהבטן. אם אני שר הדתות או סגן שר הדתות זה פחות משנה. מה שחשוב זה יציבות הממשלה הזו".

על נפילתו של חוק תקנות יו"ש אמר כהנא: "החוק הזה חשוב קודם כל לתושבי יו"ש. מה שקרה אתמול זה שמפלגות ימניות חברו לטיבי ועודה והצביעו נגד האינטרסים של ההתיישבות ומדינת ישראל. זה חמור מאוד".

הנדל בביקורת על הקואליציה: "זה לא יכול לעבוד"

שר התקשורת יועז הנדל הוסיף ואמר אף הוא לעיתונאית אמילי עמרוסי: ״זה לא יכול לעבוד כאשר רעמ לא מצביעה עם הקואליציה וזה לא יכול לעבוד כאשר חלקים ממרצ לא מצביעים עם הקואליציה. מי שנגד הממשלה שיתכבד יתפטר וילך הביתה. העובדה שהליכוד והמשותפת חוגגים הפלת חוקים ציוניים זה ליקוי מאורות גדול״.