מנכ"לית ימינה נגד עידית סילמן: "השמאלנית"

אחרי התנגדותה של חברת הכנסת עידית סילמן למינוי של מתן כהנא לתפקיד השר לשירותי דת, סטלה ויינשטיין, מנכ"לית ימינה מתייחסת לאפשרות להפריש אותה מהסיעה וטוענת: "היא הצביעה נגד הערכים של עצמה"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 07/06/22 09:45 ח בסיון התשפב

מנכ"לית ימינה נגד עידית סילמן: "השמאלנית"
מנכ"לית ימינה סטלה ויינשטיין ובנט, צילום: ללא

אחת ההצבעות החשובות לקואליציה שעמדו הלילה על הפרק הייתה המינוי מחדש של חבר הכנסת מתן כהנא לשר לשירותי דת. בשל החשש מהתנגדותה של חברת הכנסת עידית סילמן, החליט ראש הממשלה נפתלי בנט לראות בהצבעה כהצבעת אמון בממשלה, אך גם זה לא עזר - סילמן הצביעה נגד והמינוי נפל.

בוקר שאחרי שוקלים בימינה באיזה צעדים לנקוט נגד הח"כית הסוררת, כאשר בין האופציות מונים את הכרזתה כפורשת ואת הדחתה מתפקיד יו"ר ועדת הבריאות של הכנסת. הבוקר (ג') בריאיון לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן ברשת ב', התייחסה לכך ולהתנגדות לתקנות יו"ש, מנכ"לית מפלגת ימינה סטלה ויינשטיין ואמרה: "זאת חברת כנסת שביודעין, ואני מכירה את סולם הערכים שלה, מצביעה נגד הערכים של עצמה. חבר כנסת שמגיע למצב שהוא מצביע נגד הערכים שלו, לא צריך להפריש אותו רק מהסיעה אלא מהחיים הפוליטיים. עידית סילמן הייתה צריכה חיבוק, אולי לא הייתי שם כדי לתת לה אותו. אני מכירה את האידיאולוגיה של סילמן. היינו קוראים לה "השמאלנית".

"חברי כנסת רבים חושבים שהם נמצאים באח הגדול"

"אולי העסק נגמר?", שאל אותה ליבסקינד ומנכ"לית ימינה השיבה: "שואלים אותי את השאלה הזאת כבר שנה. אני לא יודעת, הנבואה ניתנה לשוטים. כל עוד הממשלה משרתת את הערכים של הציבור שבחר בנו, כל עוד הממשלה משרתת את האזרחים במדינת ישראל נעשה הכל כדי לעבוד למענם. רבים וטובים מחבריי גם לקואליציה וגם לאופוזיציה חושבים שהם נמצאים באח הגדול".

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן