בימינה החליטו להדיח את סילמן

אחרי שסיכלה אמש את המינוי של חבר הכנסת מתן כהנא לשר הדתות, בימינה זועמים על עידית סילמן ומתכוונים להדיח אותה מראשות ועדת הבריאות בימים הקרובים

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 07/06/22 10:21 ח בסיון התשפב

בימינה החליטו להדיח את סילמן
סילמן, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

חברת הכנסת עידית סילמן הצביעה הלילה (ג') לראשונה נגד הקואליציה כשסיכלה את מינויו של חבר הכנסת, סגן שר הדתות מתן כהנא לתפקיד שר. בימינה הובכו מההפסד שקיבלו ממי שהייתה בכירה בסיעה והחליטו להעניש את סילמן.

אחרי פגישה לילית שהתקיימה אמש בין ראש הממשלה נפתלי בנט, שרת הפנים איילת שקד וחבר הכנסת ניר אורבך הוחלט להדיח את סילמן מראשות וועדת הבריאות שיקרה לליבה. כרגע הדחה מהסיעה לא על הפרק.

מנכ"לית מפלגת ימינה סטלה ויינשטיין אמרה הבוקר על סילמן: "זאת חברת כנסת שביודעין, ואני מכירה את סולם הערכים שלה, מצביעה נגד הערכים של עצמה. חבר כנסת שמגיע למצב שהוא מצביע נגד הערכים שלו, לא צריך להפריש אותו רק מהסיעה אלא מהחיים הפוליטיים. עידית סילמן הייתה צריכה חיבוק, אולי לא הייתי שם כדי לתת לה אותו. אני מכירה את האידיאולוגיה של סילמן. היינו קוראים לה "השמאלנית".

שר האוצר אביגדור ליברמן אמר אמש לכיפה על מעמדה של סילמן: "אם הייתי במקום סילמן הייתי מתפטר במקום, לפחות להיות עיקבי. אני לא מצפה שהיא תדע מה זה הדר כמו שאמת ז'בוטינסקי אבל מצפה ללפחות טיפה התנהלות הוגנת".