פרסום ראשון "אחדות בעולם האמיתי": חרדים לא הוזמנו לחוג התנ"ך של בנט

ראש הממשלה נפתלי בנט פתח השבוע את חוג התנ"ך ואמר בעקבות הלימוד: "האתגר הוא לקיים אחדות בעולם האמיתי, לא במילים" אך הצהרות לחוד ומעשים לחוד, לכיפה נודע כי מגזר שלם הודר מהמפגש החשוב

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 02/06/22 13:49 ג בסיון התשפב

"אחדות בעולם האמיתי": חרדים לא הוזמנו לחוג התנ"ך של בנט
בנט בחוג התנ"ך, צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ

ראש הממשלה, נפתלי בנט, אירח השבוע לראשונה את מפגש חוג התנ"ך המסורתי בבית בן-גוריון בתל אביב למפגש הוזמנו אישים רבים, חלקם כפי שפרסמנו פה בעבר, סרבו להשתתף. המפגש הראשון עסק בנושא אחדות, אך מגזר שלם הודר מהמפגש ולא הוזמן. 

אחדות? בנט לא הזמין חרדים לחוג התנ"ך

לחדשות כיפה נודע כי לא במקרה לא הגיעו נציגים חרדים אל החוג היוקרתי של בנט וכי לא הוזמן אף נציג חרדי לחוג שעניינו היה אחדות. נציין כי בנאום שנשא בחוג אמר בנט: "האתגר הוא לקיים אחדות בעולם האמיתי. לא במילים אלא בעולם האמיתי".

בנט בחוג. "זכות גדולה"

בנט בחוג. "זכות גדולה" צילום: ללא

מי שכן הוזמן והשתתף בחוג התנ"ך הם: סמנכ"ל מרכז בגין אריאל מורלי, ד"ר מיכה גודמן, הרב הצבאי הראשי תא"ל אייל קרים, הרב איל ורד, פרופ' מירון איזקסון, פרופ' זכי שלום, הרב אביחי קצין, מאיה אוחנה מורנו, אמוץ עשהאל, תמר ביטון, עו"ד יהושע ארגמן, פרופ' יאירה אמית ופרופ' חביבה פדיה.

אמילי עמרוסי סרבה להשתתף בפרוייקט של בנט

קודם החוג פרסמנו כי בנט פנה אל העיתונאית הסרוגה אמילי עמרוסי שאף כתבה מספר ספרים מוצלחים על התורה, בבקשה שתשתתף בחוג התנ"ך, לחדשות כיפה נודע כי העיתונאית דחתה את ההצעה של בנט, מדובר בהחלטה מפתיעה במיוחד לאור העובדה שבמשך השנים נחשבה עמרוסי למקורבת לבנט ואף הביע תמיכה בו בעבר. פנינו לעמרוסי ושאלנו מדוע היא סרבה, תשובתה: "אני מסרבת לתת מידע"