קרעי: "כשנתחיל להצביע על חוק לפיזור הכנסת אולי סער יבין - טיפש הוא לא"

חבר הכנסת מהליכוד לא מכחיש את הפרסומים סביב המשא ומתן המתנהל בין שר המשפטים למפלגתו: "כולם מדברים איתנו, הם מתרוצצים כמו עכברים בספינה טובעת, הממשלה הגיעה לסוף דרכה"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 01/06/22 13:19 ב בסיון התשפב

קרעי: "כשנתחיל להצביע על חוק לפיזור הכנסת אולי סער יבין - טיפש הוא לא"
קרעי ונתניהו, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

גורמים בכירים במערכת הפוליטית טוענים כי שר המשפטים ויו"ר תקווה חדשה גדעון סער מקיים מגעים עם מפלגת הליכוד במטרה להקים ממשלה חדשה בראשות ראש האופוזיציה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו. בשתי המפלגות מיהרו הבוקר (ד') להכחיש את הפרסומים בנושא, שעלו לראשונה ב-ynet, אולם חבר הכנסת שלמה קרעי מהליכוד לא הכחיש את המשא ומתן.

"גם אם הייתי יודע על משהו כזה, לא הייתי משתף אתכם בזה", אמר באולפן ynet. "אני יכול לומר שאלה שנבחרו בקולות הימין צריכים להחזיר את המנדטים לימין. הם עשו דבר חמור מאוד, ואנחנו רואים שהממשלה הזו לא מצליחה להעביר חוקים ועוברת כל כך הרבה משברים".

"כולם מדברים איתנו"

קרעי המשיך ואמר כי בליכוד קראו לכולם לחזור. "כולם מדברים איתנו, הם מתרוצצים כמו עכברים בספינה טובעת, הממשלה הגיעה לסוף דרכה. אנחנו לא נקים ממשלה שלא תתבסס על קווי היסוד שלנו בראשות נתניהו, על הרפורמות שאנחנו רוצים להעביר, על אידאולוגיות של הימין, לתקן את מה שהממשלה הזו הרסה. אם קמה ממשלת ימין עכשיו, היא צריכה להיות מחויבת למאבקים".

בהמשך אמר כי תקווה חדשה היא מפלגה ללא בסיס. "אני מעריך שכשנתחיל להצביע על חוק לפיזור הכנסת, אולי סער יבין - כי טיפש הוא לא, עם כל השנאה שלו לנתניהו. הוא מבין שאין עתיד לממשלה, זה קרקס ולא ממשלה. כדי להבטיח את העתיד הפוליטי שלו, הוא חייב לעשות משהו, להגיד חטאתי, עוויתי ופשעתי, ולחזור לימין. אם הוא לא עושה דבר כזה, נלך לבחירות והוא יימחק מהמפה הפוליטית", אמר קרעי.