התייאשו? ההצעה המפתיעה של יריב לוין לקואליציה

בצל המצב הפוליטי והמשברים התכופים, בקואליציה מציעים לאופוזיציה: בחירות בהסכמה בסוף 2022-תחילת 2023. בקואליציה דחו את ההצעה

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/05/22 21:09 א בסיון התשפב

התייאשו? ההצעה המפתיעה של יריב לוין לקואליציה
יריב לוין, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

הסכמה מפתיעה בין האופוזיציה לקואליציה? בחדשות 13 דווח כי חבר הכנסת יריב לוין מהליכוד, שנחשב למקורבו של נתניהו, הציע לראשי הקואליציה הצעה במסגרתה הצדדים יסכמו על מועד לבחירות תוך שנה. על פי הדיווח, מועד הבחירות יסוכם בין דצמבר 2022 למאי 2023. בקואליציה דחו את ההצעה.

נתניהו עונה: בחירות או ממשלה חלופית?

כזכור, בצל היום המוצלח להגנה במשפט נתניהו, דוברו של ראש הממשלה לשעבר הבהיר כי "הדיבורים שנשמעים שוב בתקשורת על עסקת טיעון הם פייק ניוז, עסקת טיעון בכלל לא עומדת על הפרק". 

אמש (ב') נשאל נתניהו על העדפתו: בחירות או ממשלה חלופית. נתניהו השיב, "אנחנו רוצים ממשלה לאומית בהנהגת הליכוד, אנחנו רוצים להגיע לזה, ואפשר להגיע לזה בשתי דרכים, ראלית אני חושב שאם נלך לבחירות יבואו אלינו בהצעות שונות ומגוונות, אני לא רוצה לפרט יכול להיות שהגישושים האלה קורים כבר היום".

הוא הוסיף: "אומרים לנו שבחירות זה יקר, אף אחד לא שש ללכת לבחירות למרות שאנחנו ממש אבל ממש לא חוששים מהליכה לבחירות. אבל לומר שזה יעלה למשלם המיסים מיליארדים? כל שבוע של הממשלה עולה למדינה שלנו מיליארדים".