נקמה על אירועי יום ירושלים? ברע"מ שוקלים להצביע נגד הקואליציה

אירועי יום ירושלים לא היו קלים לחברי מפלגת רע"מ, רצף האירועים לצד האישור של החוק נגד דגלי אש"ף גורמים לרע"מ לאיים שלא להצביע עם הקואליציה ולהפיל חוק חיוני ליהודה ושומרון

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 30/05/22 13:42 כט באייר התשפב

נקמה על אירועי יום ירושלים? ברע"מ שוקלים להצביע נגד הקואליציה
מפלגת רע"מ, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

משבר חדש בקואליציה? חברי סיעת רע"מ מאיימים שלא להצביע היום עם הקואליציה ולפגוע בחוק חיוני. מה שהביא את רע"מ לאיים על הקואליציה אלו אירועי יום ירושלים שהתרחשו אמש בבירה, החל מהנפת דגל ישראל בהר הבית ועד למתווה צעדת הדגלים שעברה בשער שכם. בנוסף, זעם רב במפלגה על, "חוק הדגל" שאושר אמש בוועדת שרים לענייני חקיקה ומטרתו לאסור על הנפת דגל אש"ף.

עבאס לחדשות כיפה: נראה אם נצביע עם הקואליציה

בשיחה עם חדשות כיפה אומר יו"ר מפלגת רע"מ חבר הכנסת מנסור עבאס, "נראה אם נצביע עם הקואליציה היום". החוק אליו מתנגדים ברע"מ ויעלה היום להצבעה הוא חוק שמאריך את תקנות החוק הישראלי על יהודה ושומרון. בקואליציה מקווים גם הפעם להיעזר בקולות האופוזיציה הימנית.

חוק הדגל שעבר אמש הוצע על ידי חבר הכנסת אלי כהן מהליכוד, כהן אמר על החוק כי, "סוף להסתה ולצביעות, כן לריבונות! החוק שלי לאיסור הנפת דגלי אויב, כולל דגלי הרשות הפלסטינית, במוסדות הממומנים על ידי המדינה, אושר על ידי רוב בוועדת השרים לחקיקה. הנפת דגלי הרשות הפלסטינית, שמעודדת רצח יהודים, אסור שתקרה במדינה ריבונית".

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן