צפו בנט מתמוגג ממתן כהנא: "תראו איזו מנהיגות נדירה"

במהלך דיון שהתקיים במליאת הכנסת על אירועי מירון, הודה סגן השר לשירותי דת מתן כהנא: "התוצאה הסופית הייתה לא טובה" | ראש הממשלה החמיא: "זכינו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/05/22 08:23 כה באייר התשפב

בנט מתמוגג ממתן כהנא: "תראו איזו מנהיגות נדירה"
כהנא ובנט, צילום: Olivier Fitoussi/FLASH90

מליאת הכנסת קיימה אמש דיון מיוחד בבקשת חברי הכנסת החרדים שדרשו לחקור את "המחדלים בהילולת מירון", אליה רבים לא הצליחו להגיע. סגן השר לשירותי דת מתן כהנא שהיה אמון על האירוע הודה במליאה: "היינו סבירים מינוס". ראש הממשלה התמוגג.

בנט על מתן כהנא: "זכינו"

כאשר עלה להשיב לטענות חברי הכנסת החרדים אמר כהנא על ההילולה שהתקיימה בשבוע שעבר: "בהילולת מירון השנה היו לנה שני יעדים. החשוב ביותר היה אפס הרוגים ופצועים, והשני היה חוויה חיובית לכל מי שמגיע להילולה. ביעד אפס הרוגים עמדנו, והענקת החוויה החיובית לצערי לא עמדנו והתוצאה הסופית הייתה לא טובה. כאשר עד 2 בצהריים היינו סבירים מינוס ומהשעה הזאת פשוט לא הצלחנו להמשיך לעמוד במתווה, זאת התוצאה הסופית ואי אפשר לחמוק ממנה".

ראש הממשלה נפתלי בנט שצפה בקטע התמוגג וכתב על כהנא בטוויטר: "תראו איזו מנהיגות נדירה. מתן כהנא לוקח אחריות על מתווה שלא עמד בציפיות שלו. רק ככה משתפרים. זכינו". נציין כי בסופו של דבר ההצעה להקים ועדת חקירה נפלה ברוב של 9 חברי כנסת מול 8.

 

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן