אחרי האמירה הקשה, מירי רגב לא מתנצלת: "הדברים הוצאו מהקשרם"

אחרי שעוררה סערה כשאמרה "אין כאבי בטן על חיילים, על נשים מוכות או על מקרי אונס", מירי רגב מסבירה: "לא נלך להתקפל בגלל הספין התקשורתי שעושים עלינו ובגלל הנדוס התודעה שעושים נגדנו. אנחנו צריכים להפיל את הקואליציה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/05/22 14:49 כג באייר התשפב

אחרי האמירה הקשה, מירי רגב לא מתנצלת: "הדברים הוצאו מהקשרם"
מירי רגב, צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90

אחרי שעוררה סערה, מירי רגב מסבירה: אתמול (ב') השרה לשעבר התבטאה בחריפות בעקבות הדיון על חוק ממדים ללימודים, והיום (ג') היא מסבירה ל-ynet: "אין לי מה להתנצל, מי שהקליט שיתנצל. הדברים הוצאו מהקשרם, זה לא סוד מה אני עשיתי ומה אני פועלת למען חיילי צה"ל, למען הפריפריה ולמען הנכים".

היא הוסיפה כי "בישיבת הסיעה אמרתי דבר מאד ברור: יש לנו תפקיד אחד - להפיל את הקואליציה המסוכנת הזאת שלא מסוגלת להעביר אפילו חוק אחד לולא האופוזיציה. אם אנחנו הולכים בסוגיות מסוימות שבאמת עושות לנו כאבי בטן - אנחנו בעד החיילים, בעד הנכים והחלשים אבל אם הם צריכים אותנו, בואו נדרוש דרישות".

"לא נלך להתקפל בגלל הספין התקשורתי שעושים עלינו ובגלל הנדוס התודעה שעושים נגדנו. אנחנו צריכים להפיל את הקואליציה, ואם נתמוך בחוקים מסוימים זה רק מול קבלת הדרישות שלנו. אנחנו צריכים ללכת עם האמת ולהילחם עליה. האוכלוסיות האלה חשובות לנו - אנחנו פועלים למענן ואם הם באים לסנדל אותנו, אנחנו נסנדל אותם חזרה עם הדרישות שלנו".

רגב אתמול: "אין כאבי בטן על חיילים, על נשים מוכות או על מקרי אונס"

כזכור, אמש (ב') רגב קיבלה את זכות הדיבור במהלך ישיבת סיעת הליכוד וביקרה את האופן בו התנהלו הדברים בליכוד: "שואלים אותי אם אני נגד חיילים. אני נגד חיילים? ברור שלא, אבל מה קורה? כשיש משא ומתן, ויוצאים 6-5 ח"כים מהליכוד ואומרים שיצביעו בעד החוק ונגד הליכוד, מרגע זה כל מה שלא נגיד - הפסדנו. החיילים כועסים עלינו, כל מה שנסביר לא יעזור". בהמשך אמרה: "בכל מה שקשור לתעמולה, לפייק ניוז ולהסברה אנחנו לא מצליחים".

רגב המשיכה ואמרה דברים קשים: "קיבלנו החלטה כאופוזיציה שבאף חוק לא מצביעים בעד. באף חוק, רק אם יש מלחמה או מבצע. אבל מה קורה? החלטנו להצביע בעד החוק של השר הזה או הח"כית ההיא, אז אל תבואו לעצמנו בטענות. אני אומרת חד וחלק - אנחנו כסיעה החלטנו שאנחנו אופוזיציה לוחמת והחלטנו להפיל את הממשלה, אז אין כאבי בטן על חיילים, על נשים מוכות או על מקרי אונס כי כולם מבינים שזה הרציונל. אבל כל הזמן מקבלים החלטה, ואז שואלים 'עם החיילים למה לא?'".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן